Pris på lakkering av lister på Passat 3BG?

Anbefalte innlegg

Skal lakkere min Passat 3BG "helt ned" om ikke så lenge.

 

Dvs sideskjørta og nedre del av bak og frontfanger.

 

Jeg har funnet en lokal lakkerer, men jeg bare lurte på om dere som allerede har lakket deres Passat helt ned måtte betale for jobben? Slik at jeg ikke betaler mer enn nødvendig :)

 

Mvh

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye har du fått pris på da? Skal gjøre dette selv, men har ikke somlet meg til å dra bort å høre på pris ennå! Jeg betalte 2 lapper for lakkering av en R32 fanger i fjor, og tenker slik at det kan vel ikke bli mer enn maks 4 laken på Passaten da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trur vi skalha ca5000.- forålakke bakfanger nedre del og frontfanger nedre del og kanal skjørt og nedre lister på dør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja.. I tillegg skal jeg lakke en spoiler, øyelokk og en Rieger framleppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye har du fått pris på da? Skal gjøre dette selv, men har ikke somlet meg til å dra bort å høre på pris ennå! Jeg betalte 2 lapper for lakkering av en R32 fanger i fjor, og tenker slik at det kan vel ikke bli mer enn maks 4 laken på Passaten da? :P

 

 

 

Har ikke fått noe pris enda. Men håper på å få det til rundt 3000. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er noe rundt der jeg satser på det kommer på kun skjørter og lepper. Blir spennende å høre hva de forskjellige vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo ann på om du gjør noe selv, f.eks demontering og montering. Skal lakkererne ta seg av alt vil jeg si 5-6000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo ann på om du gjør noe selv, f.eks demontering og montering. Skal lakkererne ta seg av alt vil jeg si 5-6000.

 

 

Kommer til å demontere og montere alt selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått pris på 3500,- for min A4. (svart) må da demontere selv, er lakk av hele bakfangeren, nedre del foran, kanal lister + dørlister...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.