Felgråd til ny Audi A6 avant

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke full oversikt over priser da jeg har kjøpt flere hjul sett, kommer tilbake på det! Erik har plukket dimensjon, 8,5x20"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt hjula mine (Miro Wheels type 111 m. Falken dekk) av Erik hos Dekkmestern Oslo, Stålfjæra som er en oppegående fyr med stor interesse for hjul. De leverer masse felger og dekk som ikke er avbildet på deres hjemmeside. Bilder av aktuelle felger fikk jeg på mail. De har også et nytt lavpris dekk for våren 2011.

 

OSLO NORD - STÅLFJÆRA

DEKKMESTERN OSLO

STÅLFJÆRA 1, 0975 Oslo

Tlf: 22 25 59 00. Kontaktperson Erik Elander/Sven M. Slettbakk

MAIL: erik@pholth.no

Hvordan fikk du til dette? De selger jo ikke Miro Wheels..Fikk svar fra Erik nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mulig men de skaffer i alle fall til faste kunder! Uansett dette skjønner jeg ingen ting av, mine hjul skal jo ligge klare til montering der før påske! Det er mulig han har et annet navn på felgene, uansett så er det disse fra bilprodukter.no og jeg har brukt nettsidene til mirowheels.com sammen med denne annonse på finn.no og vedlagt bilde som referanse. Sist jeg var der viste han meg også Miro Wheels (altså Bilprodukter sine) til en BMW som var klare :confused: Hvorfor ikke ta kontakt selv med bilprodukter.no og be om tilbud :)

12_-163717492.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mulig men de skaffer i alle fall til faste kunder! Uansett dette skjønner jeg ingen ting av, mine hjul skal jo ligge klare til montering der før påske! Det er mulig han har et annet navn på felgene, uansett så er det disse fra bilprodukter.no og jeg har brukt nettsidene til mirowheels.com sammen med denne annonse på finn.no og vedlagt bilde som referanse. Sist jeg var der viste han meg også Miro Wheels (altså Bilprodukter sine) til en BMW som var klare :confused: Hvorfor ikke ta kontakt selv med bilprodukter.no og be om tilbud :)
Samme look men annet navn, de som bilprodukter og dekkshop oslo (erik) selger heter Zito..:) Fikk tilbud nå, 2199,- pr felg inkl mva for 8.5x20" ET35. Syns jeg var billig, bilprodukter skulle ha 2999,- inkl moms pr stk..

 

Eh, nok et altgernativ til sommerhjul..begynner å bli noen alternativ nå: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.