#1 Skrevet Mars 28, 2008 Da holdt turbo'n i ca 20 mil da Gitteret på LMM har Løsnet og tatt seg en tur inn i skovlene Syndebukk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 Uff,sure greier. Nesten så jeg vil montere mitt 3" MAF-hus uten gitter når jeg ser hva som kan skje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2008 kan fort spare noen tusenlapper på det ja ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2008 kan fort spare noen tusenlapper på det ja ... Jeg skal ivertfall ha ut mitt. såg i går at mitt hadde løsnet mye rundt. men hang forsatt i noen cm. kjedlig med turbohavari: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2008 Har alltid fjernet gitteret inn mot turboen jeg, regner med det er der for å beskytte trådene, men trenger jo ikke å ha det på baksiden mot turboen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 Triste greier! Blir i allefall å fjerne gitteret på min etter å ha sett dette, når gt3071'n min skal monteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 men det må da gå an å få kjøpt ny turbinimpeller og balansere oppigjen istedet for å kjøpe en helt ny turbo.!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2008 men det må da gå an å få kjøpt ny turbinimpeller og balansere oppigjen istedet for å kjøpe en helt ny turbo.!! Blir sikkert ikke så veldig mye dyrere å kjøpe ny, koster jo "bare" 7 lapper pluss pluss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2008 *Huffda, denne var kjip ja.. 20 mil var ikke rare karrieren nei, får vondt av deg.. men til 7 lapper kan man jo handle noen stykker da det var rimi det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2008 hehe,, det er ikke greit når man har en suicidal bil . er ikke første ting som har gått til H på den for å si det mildt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2008 Er vel en del av den statistikken selv ja, kjipt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2008 Blir sikkert ikke så veldig mye dyrere å kjøpe ny, koster jo "bare" 7 lapper pluss pluss Hvor koster den bare 7 lapper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2008 034ms f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2008 7 lapper pluss moms og frakt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 30, 2008 7 lapper pluss moms og frakt.... Derav "pluss pluss" som han skrev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...