#1 Skrevet Mars 29, 2008 Den ene xenon pæra i frontlykta mi er gåen:) Noen som husker hvilken type det er? H3? Har en 2000 A6 1,8tq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2008 Antageligvis d2s. Det har iallefall jeg i mine. men om det er forandre fra pre facelift til facelift, det er jeg ikke sikker på. ganske siker på at det er det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 jaja har fått tilgang på bilen igjen nå så jeg får gå ut å se takk anyways 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2008 Det var en D2S 35w pære:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2008 hvordan får jeg ut xenon pærene mine? jeg har en 2003 mod. a6 men får ikke tatt ut pæra for å se hvilke pærer jeg har:( ene pæra mi er også gåen, men jeg nekter å betale møller tusen kroner lissm for å skifte ei pære... det er jo så utrolig trangt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2008 Det er en d2s pære du har, og denne kobler du av "ballasten" bak på, før du vrir pæra en kvart gang rundt og da skal den være løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2008 Du skal ikke vri selve pæra, det er en festering som holder pæra som skal vris løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 Du skal ikke vri selve pæra, det er en festering som holder pæra som skal vris løs. okei skal prøve på det når jeg får den hjem til meg igjen:) det var en svart ring som liksom pæra satt fast i ja, men den satt helt sinnsykt fast da: mad : hehe tusen takk for svar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...