#1 Skrevet Mars 29, 2008 Hei! Fredag den 18/4 fra kl 12.00-18.00 kommer Foma og Turtle Wax for å demonstrere litt av sine produkter hos oss på Mosseporten... Medlemmer er mer enn velkomne for en titt el en bilprat, blir også gode priser på utvalgte produkter.. Er det noen som ønsker å ha bilen sin stående for å vises frem så kan vi ta det over PM. Mvh Bernhard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2008 Flott! Moro at det skjer litt i lokallaget fremover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2008 Kjempeflott Bernhard! Må prøve å rekke inn til dette etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 Flott:) Supert hvis folk dukker opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 Da må jeg jo kjøre innom dere på vei til Oslo da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2008 Flotte greier. Får vel håpe vi i det store styret i Østfold kan komme innom en tur og glo litt:) Satser på en knallsesong i år tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2008 Supert hvis folk kommer, jo flere jo bedre.. Blir veldig gode priser på høytrykkspylere og våt- og tørrstøvsuger... Bernhard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 Noen som kommer imorgen el? Håper at det blir knallvær ihvertfall, og ser også ut til det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2008 Rekker nok ikke dette desverre. Jobber til 20.00, og selv min 1,8L er ikke sterk nok til å reise tilbake i tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2008 Hvis de kan ta full shine av bilen min for å bevise at dårlig lakk kan bli bra så skal jeg møte opp der jeg å "stille ut" bilen, har fri fra jobb i morgen så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2008 Hvis de kan ta full shine av bilen min for å bevise at dårlig lakk kan bli bra så skal jeg møte opp der jeg å "stille ut" bilen, har fri fra jobb i morgen så. Det skal vel litt til for å få til det:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2008 Rekker desverre ikke inn etter jobb jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2008 Hvordan gikk det? Kjipt at jeg ikke fikk med meg denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...