#1 Skrevet Mars 29, 2008 Jeg har en Audi Allroad 01 mod.Med 2.5 tdi. Denne har fungert fint, men har i det siste startet å rykke å nappe fælt ved jevn pådrag. Hvis jeg da gir på så forsvinner rykkingen. Er det noen som har erfaring med dette og kan gi meg råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2008 Har hørt (og lest) mye om tette dyser på denne V6én. I tillegg vet jeg at de har hatt en del annet trøbbel med V6 diesel, noe som ofte koster en del å få fikset. En kollega røyk på 100 000, og Møller delte regningen med han, altså 50 på hver. La oss håpe ditt "lille" problem ikke er som sistnevnte sak. Grunnen til at han leverte den inn var dårlig og ujevn akselerasjon, og det ble noen uker på verksted pluss 100 000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 hmm. Blir litt nervøs når 2.5 tdi begynner å harke. Er jo skrevet en del om problemer med disse motorene her på forumet. Får vel begynne å skifte diesel filter og sjekke dysene før man ruller kjerra inn hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...