#1 Skrevet September 29, 2004 Kanskje lurt å formulert annerledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2004 knallbra utsagn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2004 Her i distriktet har vi samme type firma med et slagord som er utrolig bra. Firmet heter Tank Renovasjon...tror jeg det var og slagordet er "Vi tar drittjobben" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2004 Dette firma pleier å sponse mange russebiler. Måtte le litt i fjor når jeg så en ren jenterussebil med den teksten på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2004 "Vi Suger alt" finnes på et par slamsuger biler her i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2004 Ja, nå må dere ikke bli for perverse i tankegangen da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2004 Har også sett en traktor med ei rundball-presse med teksten: "En fornøyd bonde har harde baller". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden "En fornøyd bonde har harde baller". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2004 Om vi går over til mer geniale slagord så liker jeg: "Kvalitet er når kunden kommer tilbake, ikke bilen." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Dette firma pleier å sponse mange russebiler. Måtte le litt i fjor når jeg så en ren jenterussebil med den teksten på siden. Da jeg var russ hadde vi et stort skilt på taket med Eiker Septikservice - Vi Suger Det meste på taket. Finnes ikke tall på hvor mange ganger vi måtte rive ned jenter som prøvde å stjele det skiltet. På siden hadde vi "Tess - Slager til ALLE formål!" Skikkelig guttebil det der! Holdt på å sette spriten i halsen en gang det kom en full russegutt stormende inn med buksa på knærne og lurte på hvem det var som sugde det meste... Tror han ble like skremt da han så at det ikke var noen kvinnfolk der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2004 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2004 Slagordet til fagforeningen for heismontører er heller ikke så verst......... "Står den, kommer vi!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2004 Kult det der... Bra at det også ligger i nærområdet her! En annen jeg har sett på et firma som bl.a. utfører feie jobber; "vi feier over det meste" :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim "Vi Suger alt" finnes på et par slamsuger biler her i området. Hehe Edgar koser seg glugg ihjel når kjører i byen på lørdagskvelder å folk peiker å ler av "slagordet" hans........Husker en gang jeg kjørte Caddy`lacen hans gjennom Ålesund sentrum en lørdagskveld i halv-tre tiden (stengetid for utestedene) var jo flere som nesten knakk sammen når du så de leste hva som stod over hele bilen. VI SUGER ALT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 29, 2004 VI SUGER ALT Han hadde faktisk en rimelig snerten firmabil før......en Hummer H1 pickup (2 seter,2 dørs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim "Vi Suger alt" finnes på et par slamsuger biler her i området. En gang da jeg var på nattevakt i Ålesund og sto ute kom det kjørende en slik bil forbi. De fleste som sto rundt meg var rimelig fulle siden det var natt til søndag. På den bilen sto det i tillegg til "Vi suger alt!" et telefonnummer med døgnservice.. Det var et par stykker som begynte å knotte febrilsk på telefonen, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Firmet heter Tank Renovasjon...tror jeg det var og slagordet er "Vi tar drittjobben" Det stemmer det, de har hatt de slagordet i veldig mange år. Syns det var morsomt når jeg var en liten snørrunge ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad VI SUGER ALT Han hadde faktisk en rimelig snerten firmabil før......en Hummer H1 pickup (2 seter,2 dørs) Har fått litt større hjul nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 30, 2004 var borti et lift utleiefirma der det sto -IKKE PLAG OSS! i bakruta på firma bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim Har fått litt større hjul nå: tror han karen her trenger seriøs valsing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 30, 2004 Tankrenovasjon Haugalandet... "Det umulige ordner vi mens du venter, mirakler tar noe lengre tid" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 1, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Dette firma pleier å sponse mange russebiler. Måtte le litt i fjor når jeg så en ren jenterussebil med den teksten på siden. LOL :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 1, 2004 Synes det skiltet gjorde seg bedre på en guttebil jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...