Anbefalte innlegg

Bilen min er skikkelig møkkete utvendig nå etter vinteren.. møkka sitter virkelig fast i lakken!! Hva er gull å bruke på dette? er det lakkrens+polering som MÅ til eller finnes det såpe/avfetting som er veldig bra? takker for alle tips=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er skikkelig møkkete utvendig nå etter vinteren.. møkka sitter virkelig fast i lakken!! Hva er gull å bruke på dette? er det lakkrens+polering som MÅ til eller finnes det såpe/avfetting som er veldig bra? takker for alle tips=)

Først går du over med en sterk avfettning, så en skikkelig vask med sterk såpe. Så må du claye bilen før du går over med lakkrens og polish. Avslutt med en god voks!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først går du over med en sterk avfettning, så en skikkelig vask med sterk såpe. Så må du claye bilen før du går over med lakkrens og polish. Avslutt med en god voks!

Hvilke merker er gode under avfetting/såpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står x anntal tråder her inne om emnet. meguaiers har dt meste du trenger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke merker er gode under avfetting/såpe?

Om du har noe som sitter godt skader det ikke å gå over med en svamp med diesel for å rengjøre. Da blir den ren. Da blir lakken "åpen" så da bør du polere etter på-..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker høyttrykksspyleren for å få av løs møkk, deretter Biltemas 'Kallavfetting' som får sitte på noen minutter. Spyles av med ikke for sterk høyttrykkspyler. Deretter vanlig vask med en god bilshampoo som f.eks. Turtles Zip Wash.

Alltid glatt som en barnerumpe etter denne behandlingen! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.