#1 Skrevet September 29, 2004 Bare for å vise at jeg er oppfostra på Vag-produkter så får dere en familievisning her: Min fars 2004 VW Touran TDI DSG Highline: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2004 Min søsters (og mainn) 1998 VW Passat 1.6 aut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2004 Og til slutt, fetter'n min sin A4. (jaja, har vist bildet før) Mine biler har dere jo sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2004 pappa liker bare ford og bror min kjører pugg... bare jeg som digger VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2004 Pugg??? = Peugeot ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2004 korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2004 Broder'n kjører mkII Golf GL og titter på en... urk... BMW og en 3-serie av alle ting : grønn :. Tror jaggu jeg må hente VAG-klubba mi nå gitt... : slå :Audi: slå :VW: slå :Audi: slå :VW ... Pappa kjører en 86 Caravelle C (2.1i-112hk) som han kjøpte i 88, og nå min "gamle" A100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2004 Her i gården trengs i alle fall ingen VAG-klubbe Ved siste "slektstreff", som telte 130 små og store, var det samlet 30 Audi! Hvor mange VW vet jeg ikke, men ikke fullt så mange. Mercedes var det ca 15 av, og bmw en håndfull.... I min nærmeste slekt (inkl tanter/onkler og besteforeldre) er det 1 Touran (2005), 2x Caravelle (93+94), 1x A8 (99), 2x A6 (99+00), 1 Coupe (min!), 1x 100 (86), 2x 80 (89(delebil)+91)...og så solgte fattern en golf i går... og andre merker: 1x Subaru (stått i mange år), 1x Jaguar (veteran). Heldigvis ikke alene om å ha god smak på bilfronten mao 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2004 Kan desverre ikke skilte med mye VAG i denne Sandberg familien. Modern og Fadern kjører SAAB 9-5 og Hyundai Terracan. Brodern har ikke bil... og kona kjører Mitsubishi Outlander Håkon: Jeg ser du skrev MAINN... du er ikke fra Sandberg-slekta i Trønderlag vel? Da er vi i tilfelle kanskje i slekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg Kan desverre ikke skilte med mye VAG i denne Sandberg familien. Modern og Fadern kjører SAAB 9-5 og Hyundai Terracan. Brodern har ikke bil... og kona kjører Mitsubishi Outlander Håkon: Jeg ser du skrev MAINN... du er ikke fra Sandberg-slekta i Trønderlag vel? Da er vi i tilfelle kanskje i slekt! Se på signaturen min du, og i slekt? Den har vi ikke sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2004 VW-familie her også! Fattern kjører Bora Highline m/ 8x17" + div Projectzwo/Caractere styling Søstern kjører Polo Open Air Comfortline m/ 7x15" + mye GTI deler Dama kjører en 1302 Roadster (om sommeren) som hun og faren har bygget Jeg kjører New Beetle Highline og min 1303 ®S om sommeren Begge bilene med masse mods Svigers har en 96 Passat og en VW Type 3 Notchback og en 1303 Roadster (Notchbacken er originalrestaurert og Roadsteren har de bygget selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2004 I familien min har min far hatt Audi 80CL, min mor Audi 80cc og senere 80 1.8S som jeg kjøpte av henne, som igjen brodern fikk av meg. Nå er det kun jeg og brodern som kjører audi i familien, med unntak av fettere og kusiner, onkler og tanter da.. Fetteren min har forresten en gammel rød Golf 1 1.1 stående hjemme på gården i Sandefjord. Har prøvd å lure den inn i mitt eie en stund nå, men ser dårlig ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Se på signaturen min du, og i slekt? Den har vi ikke sett... Takk og lov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2004 På morsiden min er det Audi som dominerer.. 1xA3tsq, 2xA4(1xts), 2xA6, 1xCoupe, 1xGolf, 1xTransporter, 1xPolo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2004 er i en VAG-familie jeg også. Min eldste bror har 96 Passat Variant, min nest eldste bror har 96 Golf Variant og 64 Boble, min mor har 94 Vento, mens min søster og mannen har en Mazda (han kommer fra en Mazda-familie). Min søster har jo hatt flere VW tidligere da, så hun er tilgitt, og Mazda er bra biler det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 1, 2004 Bare vag hos meg og: Foreldre Vento TDK , Bror Caravelle TDi, A-100 2,6, Søster A- 100 2,3 Svigers A-4TQ 2003, A-90 banebil.onklunge Golf 85' prosjekt - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 1, 2004 Vag her og gitt, min far har 92 100 2,8Q sedan, min mor har 100 csQ, bror 1 har caravelle (syncro) bror 2 har 100 2,8Qstv jeg har S4 Q og minstebror er 7år gammel og har legobiler :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 1, 2004 Litt VAG her også gitt. Mamma og Pappa: 2001 A6 2.7t (og 1993 Saab 900 2.1 16 med 3 dører og automat. Trolig den eneste i verden.) Jeg: 2003 A6 1.8TQ. Og en 1990 90Q 2.3 20V sedan. Samboeren: 1997 Golf Stv. Foreldrene hennes sverger til Toyota... Pappa kunne godt tenkt seg en SUV ala Touareg, Cayenne, XC90 eller lignende. Låner nå en 2005 A6 3.0TDI quattro. Det er litt av en motor det!!! Fartsgrenser? Nei det har vi ikke sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2004 hmm.. Jeg kjører Golf, fattern Mb 180 C og Transporter til arbeidsbil, bruttern Chevy Van og Volvo 740, søster har ikke lappen men, typen hennes kjører en Ford Mondeo(I England), resten av slekta kjører bare gammelt møkk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg selv kan vel ikke si noen annet, at jeg er min egen famili for VAG. Men, mange som har tydlig en mål rettet familie kultur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 2, 2004 vi er også en vag familie, en kjempestor en sådan Pappa kjører a6 2003 mod, og jeg kjører polo 2000 mod:D Fattarn har forresten vært innom det meste av biler tror jeg, da han bytta bil hvert år en periode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 2, 2004 Min nærmeste familie kjører desverre ikke vag, TOYOTA da vet du. Kan ikke gjøre noe med det, da de har hatt det hele livet nesten. Jeg har tenkt å fortsette med vag til jeg slutter å puste, he he: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 2, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Jeg selv kan vel ikke si noen annet, at jeg er min egen famili for VAG. Sier no' der ja Her er min bilpark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg: Golf GTi 96 og Golf C 83 Lillebror: Golf C 83 (mk2) Storebror + kone: Golf C 84 og (fysj) toyota yaris (konebilen det..... : ) Søster + mann: Caravelle Pappa: Polo med røken regrem og topp-havari...... : Mamma: Golf TDi 04 stasjonvogn ..... joda, vi er en VAG familie vi også! :) Kan jo legge til at mutteren ikke har hatt noe annet enn VW, så jeg fikk det vel inn med morsmelken. :D :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 16, 2006 Min familie er ikke akkurat en VAG familie. men enkelte i familien er hekta på VAG slik som min bestefar og meg. Han har hatt Audi 80cl Audi 80cc Audi 80 b3 Audi 80 b4 Audi A3 Pluss noen andre Audier før det, men tok ikke sjangsen på å skrive noe da det var før min tid. he he. Har alltids vært en fryd å sitte på med han til hytta osv, satt alltids så komfortabelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...