Hva skal du 16 mai? Vet ikke!? SE HER DA!!!

Anbefalte innlegg

Oioioi...her var det mye gromt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

125 exotics samlet på rudskogen samtidig. Yummy, synd ikke andre biler var godtatt så skulle jeg meldt meg på med auda`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så ut som et blærete opplegg. Ingen som gidder prate med deg hvis du ikke har over en halv million i cash i en koffert i bilen til enhver tid.

 

Men burde nesten vært en tur å titta da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ditt 16 og sitte på i 360 Modena;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi.

 

Nå ja. Jeg skal bare se og sitte på noen runder da. Jeg er ikke eier av noen av bilene selv om jeg kunne tenke meg flere av de som er listet opp der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he , ja hadde vært noe. Har kjørt den Ferrarien som ligger i linken min, det var passe rått,

270 er et stikkord som ble oppnådd, hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som stusser på en Ariel Atom på lista? :P (Selv om den kjører fletta av det meste på lista, er det vel neppe noen 'luksusracer' som de fleste andre?) Og altfor mange kjedelige ferrarier etter min smak, og hvor er kjendisene med rå biler? Disse folkene kjører vel (med hederlige unntak!) helst som søndagsskolelærere med disse bilene? :P

Gleder meg til Vårmønstringen til Sportsvognklubben, der er det MYE rått selv om det ikke er noe kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som stusser på en Ariel Atom på lista? :P (Selv om den kjører fletta av det meste på lista, er det vel neppe noen 'luksusracer' som de fleste andre?) Og altfor mange kjedelige ferrarier etter min smak, og hvor er kjendisene med rå biler? Disse folkene kjører vel (med hederlige unntak!) helst som søndagsskolelærere med disse bilene? :P

Gleder meg til Vårmønstringen til Sportsvognklubben, der er det MYE rått selv om det ikke er noe kjøring.

 

OT: Har du lest testen av Ariel Atom i siste Bilsport?

 

Sitat Tomas "Gullabo" Janson etter å ha kjørt den i Superstage: "Det fins fortfarande ingen bil til under 5 milijoner kronor (SEK) som går så här bra orginal!"

 

Akkurat det sier vel det meste:) (Og Gullabo har jo kjørt mye fett i Superstage, inkl F1)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vanvitti samling med biler ja....: eek :

Men var en tur over til England for høsten 2006 og kjørte litt biler hos "Everyman Racing"....

Kjørte blant annet Ferrari 360 Spider og en skikkelig rå 550 Maranello...:) Kjørte også en Subaru Impreza WRX som "oppvarmingsbil":p....

Men som alltid når man gjør slike ting går tida altfor fort.............: mad :

Så vi kjøpte oss nokre ekstrarunder, og eneste bilen som var ledig da var en porsche 911 Turbo.... Var både Lambo og Aston der, så var litt skuffet.... Men etter nokre runder må jeg si at det var den absolutt deiligste bilen å kjøre på bane med:) Låg som klistret på veien!!!!

MEN, må understrekes at det såklart er biler i VIDT forskjellige klasser... Men Ferrariene var brutale, også kjøremessig... Måtte slåss med clutchen og man måtte bryte de i gir... Var rett og slett et slit... Men vanvitti arti ja;) Klagde til instruktøren over at jeg syns 550`en var "vinglete".... Han bare såg på meg, smilte og sa: Just look in your rear mirror!!! Og synet som møtte meg i speilet lokket fram et STORT smil ja.......: rock : Blå røyk så langt øyet kunne sjå:)

 

Pointet er at Ferrari var vanvitti rått, men Porschen overraska stort.... Men vi kjenner vel produktet........ :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Har du lest testen av Ariel Atom i siste Bilsport?

 

Sitat Tomas "Gullabo" Janson etter å ha kjørt den i Superstage: "Det fins fortfarande ingen bil til under 5 milijoner kronor (SEK) som går så här bra orginal!"

 

Akkurat det sier vel det meste:) (Og Gullabo har jo kjørt mye fett i Superstage, inkl F1)

 

Hehe.. Ja, jeg innrømte jo også at den går vannvittig, men noe særlig luksus er det vel ikke å snakke om! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.