#1 Skrevet Mars 30, 2008 Plutselig virker ikke vindusviskerene etter at jeg brukte de i interval. Sikkringen er hel, men hvor er rele'et plassert ? Evt. er det noen andre som har vært borte i det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2008 Plutselig virker ikke vindusviskerene etter at jeg brukte de i interval. Sikkringen er hel, men hvor er rele'et plassert ?Evt. er det noen andre som har vært borte i det samme? Vært borti att bryteren kan være gåen.. hadde en 90 quattro en gang da skjedde det! da måtte jeg bytte hele rattkonsollen. (blinklys og visker) og nødblink og på den da men der har vel du egen bryter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 Hadde det samme tidligere (for 5 år siden), da var jeg på vei hjem fra oslo og brukte kun interval. Stoppet å virke, men virket igjen etter noen dager. Har også vært borte i at pusserene har gått amok noen ganger. Pusserene går av seg selv etter at jeg har slått Dem av i tillegg til at de har stoppet mitt på ruta o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 Noen som vet hvor rele't står og evt. andre mulig feil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 Ingen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2008 ikke skyt meg om jeg tar feil, men ligger ikke den i "varseltrekant" bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2008 ikke skyt meg om jeg tar feil, men ligger ikke den i "varseltrekant" bryteren? Ikke til pusserene, men rele for blinklys/varselblink er samme komponent som varselblinkbryteren. Releet for visker/vaskerautomatikk mener jeg sitter plassert under dashboardet på førersiden foran. Altså rett over pedalene. Husker ikke hvilket nr. det er, men det er et rele som er av dobbel størrelse som de andre og strekker seg over to releplasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2008 aha, ja den ja. Den har jeg vært å koblet i (koblet regnsensor...) Geir: Min er en "dobbel" størrelse brun sak det står 393 på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2008 aha, ja den ja. Den har jeg vært å koblet i (koblet regnsensor...) Geir: Min er en "dobbel" størrelse brun sak det står 393 på Regnesensor kunne jeg tenkt meg Hvor har du fått kjøpt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2008 finnes ikke originalt til A6 4B, men både VAECO (tror jeg det skrives) og Hella har et ettermonteringssett. Kjøpte et Hella på ebay.de for en 500 lapp (nytt) og installerte på et par-tre timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...