#1 Skrevet Mars 30, 2008 Har sett litt på ny bil, en audi a4 2001 1.8T 8E, men problemet er at det er trelister i interiøret, så det jeg lurte på var om det er muligheter for å bytte ut dette og evt. hvor mye slikt kan koste? Beklager at jeg skrev IKE, vet ikke hva jeg tenkte med der.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2008 Har sett litt på ny bil, en audi a4 2001 1.8T 8E, men problemet er at det er IKE i interiøret, så det jeg lurte på var om det er muligheter for å bytte ut dette og evt. hvor mye slikt kan koste? Her har de slikt : http://www.vagparts.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 Vansklig jobb å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2008 Ingen veier i norge de selger slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2008 Har sett litt på ny bil, en audi a4 2001 1.8T 8E, men problemet er at det er IKE i interiøret, så det jeg lurte på var om det er muligheter for å bytte ut dette og evt. hvor mye slikt kan koste? Er det bare meg som lurer på hva IKE er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2008 Er det bare meg som lurer på hva IKE er? Ikke at jeg vet hva IKE er, men regner med han mener de lakka trelistene i bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2008 Kan være han mente eik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2008 Beklager, mente trelister vet ikke hva jeg skulle frem til når jeg skrev IKE, kanskje tik eller åssen det skrives men mente ihvertfall trelister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...