#1 Skrevet Mars 30, 2008 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om søskenbarnet mitt sin Audi S2.Grunnet han ikke er medlem akkurat nå. . Audi S2 Avant --- --- Nylig slipt og ballansert veiv,hona blokk,lakket blokk, planet blokk og topp.Skiftet ventilstyringer,slipet ventiler og balansert veiv i blokk med svinghjul og reimhjul. Kimmit grenrør, kimmit Intercooler,TurboneticsTurbo. -Xenonlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2008 Bilde av motor før den vart montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2008 Montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2008 Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2008 Fra banekjøring våler 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2008 Lånte noen bilder her jeg..:9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2008 har han skiltet i ruta bak eller? utrolig fin bil foresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2008 Jepp! Litt flere dårlige monteringsbilder. Ny travers også på plass. Den gamle ble litt skjev plutselig...he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2008 Så bilen er oppe og går nå? ikke snakka med han siden han var her oppe og skulle hente travers, da tror jeg ikke han hadde henta motoren enda.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2008 hei ser att det ikkje er mont støttestag til turbo og topp, eg ville ha mont. det, da disse grenrøra har ein lei tendens til å sprikke vist det ikkje er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2008 Støttestag er montert fra turbo ned til motorfeste. Kommer også i toppen! Noe montering gjenstår enda gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 gamle bilen min jo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2008 Så meget fin ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2008 så utrolig pen ut.. kledde virkelig rødt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2008 Dæven, den så jo ganske støken ut. Hvem har mappet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 31, 2008 Ingen enda tror jeg. Er vel blant tingene på "to do" listen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 31, 2008 Utrolig Pen bil så rimelig strøken ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...