#1 Skrevet Mars 30, 2008 Heisann og hoppsan. Er på jakt etter h&r clubsport til min RS2. Noken som veit om ein plass dei selge det billigt? Billigaste ej he funne til no er ca 13200 + mva + pant. Noken som har ein billigare plass å handle frå? Skulle få bedre pris der ved eit eventuelt gruppekjøp, så er det fleire som er intresserte gi meg eit hint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Vi var akkurat en gjeng som bestillte opp 5 sett, for seint for din del da desverre.... er vel bare å dra i gang noe nytt det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Eg som ikkje har fylt med då Ja får prøve å drage igong eit nytt eit eg då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 Ingen andre som veit om billige plassar vist eg eventuelt må gå for singel handling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...