golf 3 hjelp med tomgangsfusking

Anbefalte innlegg

hei. har en 2.0 golf 94 mod som hopper opp og ned på tomgang ganske ofte men innimellom går den helt rolig. fusker ikke under kjøring.byttet lambda og div releer samt hjerne til motorstyring for et år siden.da var den bra frem til nå.

noen som har noen ideer til hva dette kan være?,,,eller om noen i oslo/jessheim område som har en slik hjerne liggende som jeg kunne fått prøve og eventuelt kjøpt om det skulle være det som er feil?

har også en audi c4 2.8 som abs lampa lyser på.dette gjør at abs funksjonen ikke virker.slår jeg på bryteren virker den om jeg har over 50 km/t men lampa kommer på igjen etter en oppbremsing.hvordan finner jeg ut hvem føler eventuelt som ikke funker om det er det som er prob.møller sa at bilen er for gammel for diagnoseverktøy på bremser.

veldig glad om dere kan hjelpe meg litt dere som har peil på slikt.min første audi så litt grønn ennå.: klø :

ingen som har en slik motorstyringsenhet??????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.