#1 Skrevet Mars 30, 2008 hva ligger oljetrykket til en 1.8t aeb motor på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2008 Alt i fra 1.5-2.0bar på varm motor og på tomgang,er vell bra mener jeg. Jeg ligger på ca 1.7bar elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 er vel rundt der ca ja:) min lå på 2.1 før jeg bytta turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 takk for svar:) jewg tror det er noe gale med oljetrykksgiveren min, ligger på 2,2 på tomgang og over 5 på 4000 omdr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 en standard for alle VW og Audi motorer er at en skal ha minimum 2bar når olja er 80 grader på 2000rpm giveren din er helt god den, 2,2 på tomgang er bra og samme er 5bar på 4000rpm...bare husk at oljetrykket vil variere alt etter temperatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 en standard for alle VW og Audi motorer er at en skal ha minimum 2bar når olja er 80 grader på 2000rpm giveren din er helt god den, 2,2 på tomgang er bra og samme er 5bar på 4000rpm...bare husk at oljetrykket vil variere alt etter temperatur ok. jeg trodde lengre oppe i tråden at de hadde rundt 2 hele veien, men altså rundt 2 på tomgang og etter hva slags temp man har, kald motor=høyere trykk. varm motor=noe lavere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Stemmer stemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...