Anbefalte innlegg

Vi må jo det. Dette bruker jo å være et veldig bra treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart en skal på festnings treffet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som om det er en "arrangements-kollisjon" mellom dette treffet og Håkons Aurlien forslag om tur til Lillehammer (Hunderfossen og Kjøretøymusèet) samme dag for "Classic Cars". Går det an å "løse opp" i dette før det er for sent ? Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som om det er en "arrangements-kollisjon" mellom dette treffet og Håkons Aurlien forslag om tur til Lillehammer (Hunderfossen og Kjøretøymusèet) samme dag for "Classic Cars". Går det an å "løse opp" i dette før det er for sent ? Hilsen

 

Dette treffet er det flere måneder siden ble offentliggjort. Både dette treffet og Banekjøringen dagen før på Rudskogen ble det informert om når det ble snakket om turen til Hunderfossen når vi møttes på McDonald`s Berger på onsdag som var og da var det også snakk om og ta turen til Hunderfossen lødag 10 mai. Da mente du at det ikke var noe problem for de som dro på banekjøring ikke var de samme ville være med på turen til Hunderfossen.

 

Jeg er seff med på Haldentreffet og en eventuel kolonnekjøring ned dit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet er det flere måneder siden ble offentliggjort. Både dette treffet og Banekjøringen dagen før på Rudskogen ble det informert om når det ble snakket om turen til Hunderfossen når vi møttes på McDonald`s Berger på onsdag som var og da var det også snakk om og ta turen til Hunderfossen lødag 10 mai. Da mente du at det ikke var noe problem for de som dro på banekjøring ikke var de samme ville være med på turen til Hunderfossen.

 

Jeg er seff med på Haldentreffet og en eventuel kolonnekjøring ned dit:)

 

 

Det er stemmer. Kan være greit å se på treff kalenderen, for det er ikke sikkert at noen legger ut en trå her med med en gang det blir bestemt. :o Men tar det til etterretning.:)

 

Og dere er hjertlig velkommene Ørjan : vinke :

 

Hilsen Atle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld, folkens !

Det var bare at jeg "blingset" litt på datoer. Selvfølgelig er det mulig å få med seg begge deler den 10. og 11. mai.

Møt gjerne opp ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm soooo there! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mulig å få med seg begge deler den 10. og 11. mai.

Møt gjerne opp ! Hilsen

 

Det skal visst være banekjøringen på Rudskogen 10. mai også, men som andre sier; Det er ikke sikkert arrangementene kolliderer (annet enn for Endre : smil : som har sine bein i opptil flere leire).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at mange skal hit også :D Det er treff hver eneste helg uten om 17. mai helga frem over fra 26 april elns. Gleder meg som en unge til alt i sommer :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en kjempe koselig treff jeg skal gjøre alt for og få med meg! Skal iallefall sende brutter`n nedover.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal visst være banekjøringen på Rudskogen 10. mai også, men som andre sier; Det er ikke sikkert arrangementene kolliderer (annet enn for Endre : smil : som har sine bein i opptil flere leire).

 

Hvis bilen fortsatt går så skal du ikke se bort i fra at det blir en liten tur til Halden søndagen! Og hadde det ikke vært for årets første tur på bane så hadde det blitt Hunderfossen lørdagen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen fortsatt går så skal du ikke se bort i fra at det blir en liten tur til Halden søndagen! Og hadde det ikke vært for årets første tur på bane så hadde det blitt Hunderfossen lørdagen;)

synd du ikke har combicampen lenger, så hadde du sleppi å reise hjem fra østfold på lørdagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd du ikke har combicampen lenger, så hadde du sleppi å reise hjem fra østfold på lørdagen ;)

 

Her er et par alternativer for de som er på Rudskogen den 10.04. og skal på festningstreff den 11.04. Eller for de som kommer lang veis fra og ønsker å overnatte.

 

http://www.kaserna.no/

Fredriksten Camping

Campingplassen er beliggende i historike omgivelser på Fredriksten festning. Her finnes det flere hytter 2- og 4-sengs, et flott sanitærområde samt minigolf.

Telefon: (+47)69 18 40 32

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par alternativer for de som er på Rudskogen den 10.04. og skal på festningstreff den 11.04. Eller for de som kommer lang veis fra og ønsker å overnatte.

 

http://www.kaserna.no/

Fredriksten Camping

Campingplassen er beliggende i historike omgivelser på Fredriksten festning. Her finnes det flere hytter 2- og 4-sengs, et flott sanitærområde samt minigolf.

Telefon: (+47)69 18 40 32

 

Godt det er tilbud til overnatting også, men jeg skal nok heller få med meg kolonna ned til halden ja :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kolonnekjøring ned mot Halden da?

Stopper dere eventuelt ved Svinesundsparken eller før og lar noen østfoldninger slenge seg på? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å se at det er så bra respons på treffet. Som Atle er inne på burde vi kanskje annonsert treffet litt tidligere ( og bedre ) på forumet, men jeg har helt glemt det etter at det ble satt opp på treffkalenderen. Har ikke vært så alt for aktiv på forumet den siste tiden heller pga litt pc-trøbbel, men treffet skal vi nå iallefall få gjennomført! :)

 

Da krysser vi bare fingre for litt bedre vær enn vi hadde i 2006 ( selvom det ble bra utover dagen ).

 

 

I mellomtiden kan jeg jo friste med litt bilder fra 2005

DSC01361.jpg

DSC01350.jpg

DSC01332.jpg

DSC01331.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal seff på Haldentreffet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en kjempe koselig treff jeg skal gjøre alt for og få med meg! Skal iallefall sende brutter`n nedover.

 

TThomaz

 

Hehe! klart jeg skal dit Brutter`n men du må ta turen du å da! ;) tar vi er gutte helg på hytta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vilken treff er det 10 mai?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vilken treff er det 10 mai?

 

Det er denne det er snakk om : vinke :

 

Når jeg ser nermere etter var den linken lite utfylende, men det er banekjøring for VACN på Rudskogen i Østfold

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tro på dette Atle:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bir nok garantert kolonne fra Oslo begge dagene, både til rudskogen og Halden treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med til Halden om søndagen : ja : men må nok droppe Rudskogen om lørdagen da jeg planlegger å være ganske så bakfull etter firmaet har 50-års jubileumsfest fredag 9. mai med alt betalt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.