#26 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Helt enig Mattis... problemet er bare at det blir bortimot umulig på caben pga lavere bakkeklaring På den var det foresten kun vanlig (Spax) gewinde, synes det senker nok jeg Ingenting er umulig. Legg cabben på bakken da, og skru den noen cm opp. Om det fortsatt er glis mellom dekk og hjulbuer, da kan du jo trekke hjulbuene lenger ned ved å sveise inn forlengere. Finnes alltid en løsning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Helt enig Mattis... problemet er bare at det blir bortimot umulig på caben pga lavere bakkeklaring Som sagt.. 1 cm er nok Planen er å justere ned bilen max når jeg nærmerer meg utstillingsplassen. Kjører ikke med 1 cm klaring til Mantorp f.eks. Hvordan er det med å korte inn drivakslene? Hva innebærer det for jobb og er det mye jobb? Mattis: Sorry om dette "ødelegger" tråden din da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 30, 2004 Ingen fare.. jeg har fått svar på det jeg lurte på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang Ingen fare.. jeg har fått svar på det jeg lurte på. Jepp, vi sveiser inne stålrør i steden for demperne. De gjør sikkert like bra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 30, 2004 jepp, regner med sjefsansvarlig for duplo motorsport tar en tur innom verkstedet i helgen, så vi får kalkulert oss frem til et heftig driftoppsett på bilen. err.. showoppsett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 30, 2004 du kan jo ikke drifte med fwd da!!! er ikke japse du kjører vel?? :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av pål havnevik du kan jo ikke drifte med fwd da!!! er ikke japse du kjører vel?? :rolleyes: Rygge vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang jepp, regner med sjefsansvarlig for duplo motorsport tar en tur innom verkstedet i helgen, så vi får kalkulert oss frem til et heftig driftoppsett på bilen. err.. showoppsett.. Det er meg du mener ikke sant ? Nei foresten, min jobb er jo å kritisere Vil du ha den skikkelig lav så skal jeg hjelpe deg å bananforme bærearmene dine jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...