#1 Skrevet Mars 31, 2008 Har tenkt å bytte litt deler på a4n. Trenger litt hjelp til delenr Og litt tips generelt Frontfanger er sprukket (hele nedre del "spoiler", inkl. nedre grill) Her hadde jeg tenkt å montere en S4 fanger, men Arendal bilomsetning sier at det må byttes bjelker ol... I tillegg er det jo en skog av griller og styr som må bestilles med denne....? Kan jeg montere en S-line nedre del på den eksisterende fangeren (ikke S-line)? Mener å ha lest at det går med litt Dremel; Noen som har gjort dette som har delenr. -evt noen som har denne orginalt på bilen, så jeg kan låne reg.nr? Alt av bestillinger går jo på regnr/chassinr idag... Skal ha S4 griller med matt sort rammer øvre og nedre, noen som har delenr på disse? Bakfangeren min er slått hull i. Er visstnok i grenseland om dette han plastsveises, så jeg skulle gjerne hatt delenr. til midtre del av denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78282&highlight=s-line+fanger+delenr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 wow, takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...