#1 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg tenkte å angripe bremsene foran her en dag, men det var litt ulikt det jeg har sett fra før på div C4-modeller o.l. Når jeg så det var noe ulikt skrudde jeg på hjulet igjen, da jeg ikke hadde allverdens tid og hadde lite lyst til å bli stående med skjegget i postkassa... Så... Hvordan skiller man calipperen fra braketten foran på min A6 4b? Kan man løsne på styrepinnene på noe vis, eller må man skru løs braketten, og skille de to etterpå? Når man så har fått dette løst og skiftet deler, regner jeg med det er bare å presse tilbake stempelet igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Bruk en 7 mm umbrako, og skru løs styrepinnen. Så tar du av kalipperen, og bytter klossene. Stempelet er som du sier bare å presse inn. Skal du bytte skiven også, må du av med braketten i tillegg, sitter med to 17mm bolter på baksiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Bruk en 7 mm umbrako, og skru løs styrepinnen. Så tar du av kalipperen, og bytter klossene. Stempelet er som du sier bare å presse inn. Skal du bytte skiven også, må du av med braketten i tillegg, sitter med to 17mm bolter på baksiden. Flottings, takker Skrur man ut styrepinnene fra innsiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 Ja, du må bare dra løs to plastlokk som sitter over en gummibeskyttelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...