#1 Skrevet Mars 31, 2008 Hei! VACN Classic Car gruppa inviterer alle som har interesse for gamle biler og gamle historier til temakveld hos importøren Harald A Møller AS i Frysjaveien 31 i Oslo tirsdag 22. april kl. 18:30. "Foreleser" vil være Arne Kay Stenberg som har vært ansatt i Harald A Møller AS siden begynnelsen av 60-årene. Arne Kay sitter inne med en enorm kunnskap om historiske begivenheter, modeller og ikke minst gode historier fra Volkswagen og Audis barndom frem til i dag. Det vil også være mulighet for å beskue en del av Møller Gruppens historiske bilsamling samt en liten omvisning i lokalene dersom det er interesse for dette. Satser på enkel servering avhengig av antall deltakere. Gi gjerne tilbakemelding på hvem som ønsker å komme på dette Med vennlig hilsen Jan Tore Kopperud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Hmm. Dette hørtes jo litt spennende ut. Bare å melde seg på eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg vil gjerne være med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 Hmm. Dette hørtes jo litt spennende ut. Bare å melde seg på eller? Det holder med at dere svarer her hvis dere tror dere kommer. Trenger bare en indikasjon på sånn ca hvor mange vi blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 Selvom jeg ikke kjører klassiker eller har planer om å anskaffe en kunne jeg veldig godt tenkt meg å bli med Veldig bra initiativ dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg vil være med Tar med et medlem til som ikke er på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Dette lukter "overtid" Jan Tore, så jeg er nok tilstede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2008 Dette lukter "overtid" Jan Tore, så jeg er nok tilstede. Huff... kunne tatt det kl 17 istedet slik at det ikke blir så mye overtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer hvis jeg kan: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2008 og jeg kommer og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg, Dan Henning og en til kommer kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 31, 2008 tar meg en tur jeg å. Håper jeg får eu godkjent audi`n til da. Så kan det bli deuten i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg dukker nok opp jeg også og muligens en til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 31, 2008 Kommer nok en tur! Hvis jeg ikke skal jobbe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 2, 2008 Jeg dukker nok opp jeg også og muligens en til... Jeg er muligens "en til" Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 2, 2008 Skal slett ikke se bort fra at jeg kommer, er jeg ledig satser jeg på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 2, 2008 Jeg tror ikke at jeg kommer, selv om jeg veldig gjerne skulle vært der. Dere får kjøre en reprise på Nordmøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 3, 2008 Dette må en forsøke å få med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 16, 2008 Minner om dette arrangementet førstkommende tirsdag. Etter responsen å dømme ser det ut som om vi blir 30-40 personer. Vel møtt i Frysjaveien 31 på Kjelsås i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...