#1 Skrevet Mars 31, 2008 Kom over denne animasjonen på et annet forum. HVIS Rudskogen blir noe slikt så har vi jaggu noe å glede oss til. Men tipper Stortinget setter mange kjepper i hjulene for en slik plan http://www.holografisk.no/videos/rudskogen%20formula1.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Her er de jo på god tur til og få til et bra bilspill;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Så ikke dumt ut det nei,men er vel ikke en merkeklubb i norge som får råa til å leie den banen der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 kunne blitt ei bra bane detta her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 hvorfor skal de kjøre mot klokka? alle formel 1 baner i dag går med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 Kunne blitt ei stor og fine bane! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Kom over denne animasjonen på et annet forum. HVIS Rudskogen blir noe slikt så har vi jaggu noe å glede oss til. Men tipper Stortinget setter mange kjepper i hjulene for en slik plan http://www.holografisk.no/videos/rudskogen%20formula1.wmv I såfall får du håpe den rødgrønne regjeringa sitter også etter valget i 2009, for det er jo de som har vedtatt dette med Rudskogen som nasjonalt bilsportanlegg. FRP har i hvertfall ingen penger til slike tiltak, til de som evt trodde det... Kul animasjon og banen så grom ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 det store spørsmål er vel om den noen gang blir bygget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2008 Tja, med 40 bommer litt her og der på bana, så kanskje det blir vurdert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2008 Tja, med 40 bommer litt her og der på bana, så kanskje det blir vurdert. : haha : Dagens beste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2008 Bilde av banen slik den forhåpentligvis blir en gang: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2008 Oioi! blir den gamle banen borte i det nye? klarer ikke se noe av den gamle i den nye der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 Joda den er der hvis du er kjent med dagens layout. Du ser også gamle baneelementer som skal vekk med rødt kryss på. EDIT: Ca slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 31, 2008 aha.. da er jeg litt mer med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 31, 2008 Blir litt lei den lange oppoverbakken med einser gitt Men, er vel få arrangementer i "vår" klasse som vil benytte hele banen. Det positive er at det kan være flere arrangement på anlegget samtidig vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 31, 2008 Banen kan hvertfall deles opp i 3 "små" baner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 1, 2008 Fy flate så rått:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 1, 2008 sett sånt ... kanskje dere endelig får en bane der sørpå som kan måle seg med ACR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 1, 2008 sett sånt ... kanskje dere endelig får en bane der sørpå som kan måle seg med ACR haha. vist denne banen blir bygget en gang i framtiden så er ikke ACR så svært lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 1, 2008 hvorfor skal de kjøre mot klokka? alle formel 1 baner i dag går med? Stusset litt over det jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 1, 2008 Det er praktisk å kjøre mot klokka, slik at vi får jevna ut dekkslitasjen som vi har opparbeida oss ved å kjøre på de andre banene;). Anlegget ser jo skikkelig innbydende ut. Så gjenstår det bare å se hvor mye nytte vi vanlige, dødelige måtte få av dette i framtida... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 1, 2008 Et slikt annlegg er veldig avhengig av god omsetning, spørs om stcc, touring car og de greiene blir kjørt mer her til lands da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 1, 2008 Den var rå faktisk. Ser jo ut som verdensklasse To laange langstrekker og tre mindre. Det eneste som mangler er vel en hårnål-sving? Den som ligner mest ser mer ut som en rundkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 1, 2008 Det eneste som "mangler" er en kurve a'la Eau Rouge på Spa Francorchampes;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 1, 2008 Dette er i og for seg "gammelt nytt", men banen slik den fremstår i animasjonen skal være designet av Hermann Tilke. Tilke er kjent for å ha designet flere baner med formel 1 standard tidligere. Tilke skal etter sigende være begeistret for terrenget rundt Rudskogen og mener det blir en spektakulær og kupert bane som skal tilfredstille standardene for formel 1 testing. Banen skal etter planen forøvrig bli 4,6 km lang. Hvorvidt banen kommer til å bli tilgjengelig for folk på "vårt nivå" så er jo Borg MC med i utviklingen, så med mindre kommersialismen og inntjeningsbehovet tar helt overhånd bør jo "grasrot"-tilknytningen her ivareta andre hobby-raceres interesser Angående kjøreretning tipper jeg det har noe med kuperingen å gjøre, men det er bare gjetning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...