#26 Skrevet April 1, 2008 Ut i fra utformingen på mange av sandfellene ser det jo ut som den er egnet for å kjøre begge retninger. Skulle likt å hatt denne banen i Gran Turismo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 1, 2008 Ut i fra utformingen på mange av sandfellene ser det jo ut som den er egnet for å kjøre begge retninger. Skulle likt å hatt denne banen i Gran Turismo Ser nok litt snodig ut å kjøre feil vei ned forbi depoet til slakteren. Men det blir riktig vei opp til tårnet og ned til gamle kort strekket. Ellers ser det ut som ett fantastik anlegg. Ser muligheter for et internasjonalt VAG treff her Resten av filmene ligger på denne linken: http://www.holografisk.no/index/pages/visualisering_rudskogen.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 1, 2008 Jeg presterte faktisk å snu mot og med klokken i hodet mitt, så nå gir sandfellene plutselig litt mer mening. Er det forresten mulig å få se noen mer høyoppløselige bilder? Jeg kan ikke se filmklipp for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 1, 2008 I såfall får du håpe den rødgrønne regjeringa sitter også etter valget i 2009, for det er jo de som har vedtatt dette med Rudskogen som nasjonalt bilsportanlegg. FRP har i hvertfall ingen penger til slike tiltak, til de som evt trodde det... Kul animasjon og banen så grom ut! Hehe.. Kult prosjekt, og man kan jo håpe i det lengste, men det er i hvertfall ikke god nok grunn til å IKKE å stemme FRP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...