#1 Skrevet Mars 31, 2008 Har dere slått på stortromma og tredd på sommerlefsene ennå, eller drøyes det ennå litt? Ser at det iallefall kun er meldt plussgrader de neste dagene: http://www.yr.no/place/Norway/Hordaland/Bergen/Bergen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Trur eg drøyer det lett eit par dager til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Mine kom på en time før søndags møtet i går:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 mine er komt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg var egentlig klar for å løpe ned og legge om i sted, men finner fader ikke hjulboltene, tror jeg har lagt de igjen på østlandet. Så da må jeg vel kjøpe nye i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 Jeg har vinterdekka på ennå, blir sittende på gjeret en stund ennå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2008 Mine er aldri blitt tatt av.....HAHAHA sånn er det når bilen funker som båt! Tar den opp om høsten og legger den ut om våren. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2008 Go`bilen står med sommerdekk året rundt (80`ien)... A8`en venter på litt lakk først, og A4`en er det ikke så nøye med:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2008 Mine er aldri blitt tatt av.....HAHAHA sånn er det når bilen funker som båt! Tar den opp om høsten og legger den ut om våren. TThomaz He he he.. da må du huske å kjøre den i ferskvann og bytte sinkanoder etter at du har tatt den opp:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2008 Her må det skaffes sommerfelger først gitt. Vinterdekka har jo de gamle sommerfelgene så jeg føler ikke jeg går glipp av noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 2, 2008 Da var mine endelig på! Fantastisk med skikkelig veigrep igjen. (Iallefall frem til det plutselig begynner å snø igjen.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 2, 2008 Jepp, jepp da var sommerdekkene kommet på Ble som en ny bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 2, 2008 Sommerdekk har allerede vert på i 2 - 3 uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2008 Blir nok vinterdekk en mnd til da jeg venter på nye sommmerlisser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 3, 2008 Hmm.. Va hjemme igår for å sjekke tilstanden på sommerlissene mine.. 1 dekk va OK. 1 dekk er punktert og de 2 siste( bakdekka ) har en fin "fartstripe" rundt hele dekket. Her må det kjøpes inn nye dekk asså!! ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 3, 2008 Hmm..Va hjemme igår for å sjekke tilstanden på sommerlissene mine.. 1 dekk va OK. 1 dekk er punktert og de 2 siste( bakdekka ) har en fin "fartstripe" rundt hele dekket. Her må det kjøpes inn nye dekk asså!! ..... Så du ikke dette da du tok de av i høst da: smil : Da hadde du hatt god tid til å få tak i nye: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 3, 2008 Skal hjem fra havet i morgen. Blir vel og hive på sommerhjulene iløpet av helgen... Blir samma felgene som i fjord. BBS CH 8,5x19 m/235-30R19 Toyo Proxis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 3, 2008 Sån såg bakdekkene ut etter i fjor. Bestilte nye igår, og satser på at jeg har dem innen 7dager. Skal bli godt å få sommersko på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 3, 2008 Så du ikke dette da du tok de av i høst da: smil : Da hadde du hatt god tid til å få tak i nye: rock : hehe... No skal ikkje du vere pirkete: rock : Va tenkt å ta de for eit par mnd`er siden ( nov ), men ting tar forferdelig lang tid. Er det noen som veit om Rabattavtalen vi har med Solberg Dekk er forsatt aktiv? NANKANG NS-2 215/45R17 V91 1156,- Totalt: 4625,- -( 45% rabatt ) = 2544 Kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 3, 2008 Disse kom på igår, og bilen fikk seg en runde under svampen i samme slengen: " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 4, 2008 Jeg har også satt på sommerdekka. Tror ikke disse dorullene blir stående på så altfor lenge. Ser ikke så altfor bra ut. Men sammen med senk ble det litt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 4, 2008 hehe...No skal ikkje du vere pirkete: rock : Va tenkt å ta de for eit par mnd`er siden ( nov ), men ting tar forferdelig lang tid. Er det noen som veit om Rabattavtalen vi har med Solberg Dekk er forsatt aktiv? NANKANG NS-2 215/45R17 V91 1156,- Totalt: 4625,- -( 45% rabatt ) = 2544 Kr http://www.dekkonline.com Der får du Pirelli P ZERO NERO 215/45 ZR17 91Y XL til 1095,50 per stk. men vet ikke om vi får så mye rabatt.....ring og hør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...