#1 Skrevet Mars 31, 2008 Ja lurer da på om det går bra å vaske en bil motor (demontert) i en vaskemaskin vi har her på jobben?? Er en slik industri vaskemaskin med vann og såpe som er beregnet for å vaske diverse deler her på jobben min.. Og er det noen deler som ikke bør vaskes i denne?? Mvh Bjørn-Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Funker veldig bra Men husk å fjerne eventuelle sensorer og følere og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 og å skylle delene i rent vann etterpå! Hadde en slik maskin der jeg jobbet før, og det vaskemiddlet er sinnsykt kraftig, så maling og likt kan løsne om man ikke skyller med rent vann etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 Takker for svar.. Og sensorene ska jeg huske å fjerne ja hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 Og sett inn med litt olje på maskinerte flater så fort som mulig etterpå, så slipper du rust.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...