235x35- 19x8,5 et45 på urs4?

Anbefalte innlegg

skulle til og skifte om til sommerdekk. det er 19"audi rs6 felger med et45. men felgen tok bort i bremseskiva. siden det er ufo bremser. prøvde med 5mm spacer med det gikk fortsatt ikke=/felgen la seg bort i bremsekjoldet. må jeg ha enda større spacere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok space litt til... Org. ET på S4 er ET35 så du kan nok trygt legge på enda litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok space litt til... Org. ET på S4 er ET35 så du kan nok trygt legge på enda litt.

okei:) tusen takk. ble litt bekymret sjø: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvoran blir det med senter? kommer ikke felgen utenfor senterringen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk tykkere spacer med utforing for senterring innerst og ytterst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eller sånn som 9. Husk å sjekk at spacer er tuv godkjent også.

Er ikke foresten org ET på c4 37?

Perfekt på bilen din er ET 32. Med andre ord burde du skaffe en spacer som bygger 13mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker

http://www.darklight.no/boltesirkel/

nyttig side:)

men ø er jeg ikke sikker på. men finner det ut senere i dag:)

Navdiameter står jo også på den siden der, og er 57,1mm :)

Når det gjelder originalt innpress på UrS4/6 mener jeg også at den er, som det også står på den nettsiden, 40mm. Men på grunn av at mange av disse bilene er importert, står det ymse i ulike vognkort. Regner med at innpresset som stod på felgene den kom til landet med i mange tilfeller er er skrevet inn. I mitt vognkort står det ikke noe om min. innpress, hvilket må bety at jeg kan sjonglere med det innpresset jeg finner det for godt å bruke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge det jeg kan se av felgimport sine nettsider så er et35 oppgitt på alle S4 felgene.... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok for sikkerhetsskyd en telefon til møller, og de bekrefter det Torstein Lie skriver. Org innpress er ET40. Jeg har bare kjørt med ET32 og ET35 på min... Kommer alt for langt inn med ET40

Beklager feilaktig info fra min side : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror folk overlever det Anders. ET35 har jo liksom vært "standard" innpress på alle ettermarkedsfelgene til disse bilene. Og som du sier er jo ET35 mer riktig, ihvertfall optisk sett. ;)

Ser man på orginalfelgene i delekatalogen, har samtlige felger til UrS4/6 ET40. Alle bortsett ifra, som Knut-Erik er inne på, AVUS felgen i 7,5x16. Denne har ET37. Forstå det den som kan. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navdiameter står jo også på den siden der, og er 57,1mm :)

rakk ikke og så det jeg:P var så stressa:)

men da trenger jeg vell bare 10mm spacere da med utforinger til senterring:)

hvor er dette billigst da? og er oftest prisen som står for 1 spacer?vist det f.eks står 300:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel nesten tro det var pr stykk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke jeg. tenkte det kansje var for 2 eller 4 stykk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så. hva kan jeg forvente for 2 spacere 10mm med senterringer? billigste jeg har funnet blir jo 800:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du på felgimport linken jeg sendte tidligere? Der selges de jo til 500 kr stykke ink mva.

Edit. Så nå du skrev 800 for 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. okey:) det billigste jeg finner er fortsatt på martins.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sakt tidligere. Bare pass på at de er TUV godkjente.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en selvfølge. skal ikke ha noe rot med bilen min:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 19x8,5 med 235/35 ET 35 på min og det ser jeg på som helt perfekt. Da går dekk/felg akkuratt kant i kant med hjulbuen... Har selvfølgelig noe å si hvordan camber bilen er satt opp med da... Men min er justert så den er innenfor på 4 hjlsmålingen foran, og har litt å gå på når det gjelder bak. Så min står ca midt i det justeringsområdet som er bak.

Bare som info om hvordan min er stilt inn i forhold til dekk og felg. (husker ikke noe tall og siffer da, men det står på aparatet man justerer med så det så)

Den tar akkuratt ikke i ufo skiven...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaarg... jeg finner ikke folk som selger 10-mm spacere med sentrering. felgene har orginal 57mm og passer rett på uten noe ekstra sentrering

kan noen si meg hvem som selger slikt?

har ringt til 3-4 plaser nå og alle spacerne de har har ø66 og utover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.