Anbefalte innlegg

Har en 92mod Audi 80 B4 så skal jeg bestille Xenon lys.. Så lurte jeg da på om jeg må bestille H4 Xenon eller H4 Bi-Xenon? : klø : takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H4 er kun bi-xenon siden den har nær og fjern i samme pæra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H4 er kun bi-xenon siden den har nær og fjern i samme pæra.

Ja det vet jeg, men er det ner & fjærnlys i samme pæra på en 92 audi 80? har ikke bilen her så får ikke sjekka.. men det er vell mest sansynelig at det er H4? så da må jeg vell bestille H4 Bi-Xenon? man får vell med kun Xenon på kjøre lys å halogen i langlys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det vet jeg

Hvorfor spurte du da:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor spurte du da:confused:

jeg lurte på om det er H4 pære som står i di originale audi 80 lyktene.. på caben jeg hadde monterte jeg bi-xenon, men der var det vanelig fjærnlys for seg selv også. så der måtte jeg ha ett h4 bi-xenon + ett sett til fjernlysene som gikk på egene pærer. men slik er det vell ikke i di standar 80 lyktene med eksterne blinklys på siden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke H1 i alle B4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min A80 B4 (1994 mod) er det orginalt kun H4 pære. Altså kombinert nær + fjærn i samme pære :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min A80 B4 (1994 mod) er det orginalt kun H4 pære. Altså kombinert nær + fjærn i samme pære :)

Ja, mener også at det er kombinert, hvis du har det på din er det kombinert på min å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.