#1 Skrevet Mars 31, 2008 veit noen hvor mye disse ligger på i pris? og noen steder den selger dem? var innom Torshov i dag og spurte om dem kunne få tak i det for meg, men pris viste dem ikke enda.. sa det ikke var så farlig enda, for skulle skjekke litt mer.. å hva syns dere om dem baklyktene til en mørkeblå golf? mvh joakim løken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2008 1869,- på Norsk Bildelsenter Hadde selv blå/hvite baklykter på Golfen jeg hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2008 1869,- på Norsk Bildelsenter Hadde selv blå/hvite baklykter på Golfen jeg hadde fader, dem hadde dem jo der:P var der inne og titta se, men så bare på "baklykt" og ikke på "baklykt styling" men takk for hjelpen:) sitter og vuderer strerkt om jeg skal kjøpe disse:ASP=3881959[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=2001[O]amp;Varegruppe=0223"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06371&ASP=3881959&Type=VW&Model=Golf&Year=2001&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3881959[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=2001[O]amp;Varegruppe=0223 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 Blir pent det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...