#1 Skrevet Mars 31, 2008 Hei Har liggende komplett servo som skal på min Jetta II. Er det noen som vet hvordan man demonterer det som sitter i bilen nå, og hvordan man får inn servoen på enklest mulig måte..?? Må man bruke løftebukk, spes verktøy osv...?? Er ikke så fan av slik mekking og gidder ikke begynne før jeg vet hvordan man gjør. Alle gode tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 mest sansynlig må du løsne på traversen.. derfor må du henge opp motoren med en tverrbjelke og jobben er vesentlig lettere med løftebukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 Okei, går ikke bare å løsne tannstang og dra den ut på ene siden ved hjulet altså..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2008 tror ikke du får det til, men det er jo bare å prøve først selvsagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2008 tror ikke du får det til, men det er jo bare å prøve først selvsagt.. Okei,nei det kan nok bli trangt med disse slangene osv som sitter på ja. Har ikke lyst til å demontere mer enn strengt nødvendig, og nå sitter slangene på servo-tannstanga bl.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2008 Jeg begynte på en diy for en stund siden, men har ennå ikke fullført monteringen av selve tannstangen. Men jeg tror også du bør slippe ned traversen. Og hvis du har syncro så må du, hvis ikke må mellomakselen av. Her er linken: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100508 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2008 Den var fin Andreas:) Men da skal jeg nok finne en løftebukk før jeg begynner med å ta ned traversen. Har bytta travers før mens jeg lå på bakken...og det gjør jeg ikke igjen for å si det slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...