#1 Skrevet Mars 31, 2008 Hei lurte litt på i gi "Golfine" litt ekstra futt i hverdagen. noen som har noen tips? sånn som er enkelt og greit liksom. kammer, effektanlegg om chip? er det en fin kombinasjon? evnt. ossen kammer? hakke en dritt peiling på kammer og generelle ting inni en motor tips og trix motas med varm takknemlighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2008 Hei lurte litt på i gi "Golfine" litt ekstra futt i hverdagen. noen som har noen tips? sånn som er enkelt og greit liksom. kammer, effektanlegg om chip? er det en fin kombinasjon? evnt. ossen kammer? hakke en dritt peiling på kammer og generelle ting inni en motor tips og trix motas med varm takknemlighet For ca samme sum penger får du jo noe like (ikke godkjent) som feks ny motor Vil påstå at det er fullstendig bortkastet å bruke penger på trim av 1,6 i. Da du neppe vil merke noen forskjell overhodet uten at det koster MASSE penger My 50 cents 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2008 For ca samme sum penger får du jo noe like (ikke godkjent) som feks ny motor Vil påstå at det er fullstendig bortkastet å bruke penger på trim av 1,6 i. Da du neppe vil merke noen forskjell overhodet uten at det koster MASSE penger My 50 cents hehe ja tenkte meg at det svaret kom til å komme hehe men men, har foreløpig ikke noe planer om å bytte motor. men faent et grenrør på ebay... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/85-98-VW-GOLF-GTI-JETTA-1-8L-2-0L-8V-HEADERS-MK2-MK3_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQihZ009QQitemZ190209900797QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting kan dette muligens passe på min? ser at det står 1.8 og 2.0L men er det noen forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 På tynn is her nå, men sitter ikke manifolden på 1.6 literen foran motoren, mens den på 1.8 og 2.0 sitter bak motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 vil nok merke et kam bytte. koster ca 3000kr å gir vel ca 15hk ekstra.. ville heller gjort det framfor grenrør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2008 På tynn is her nå, men sitter ikke manifolden på 1.6 literen foran motoren, mens den på 1.8 og 2.0 sitter bak motoren? Både ja og nei. Den gamle 1,6 hadde Counterflow-topp slik som 1,8 og 2,0 som vi fikk her i Europa. Den nye 1,6 har en såkalt X-flow topp, det hadde forøvrig 2,0 solgt i USA.. Vil tro at en trimkam og en chip ville gitt litt ekstra. Om det er verdt er nå en annen sak da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2008 hehe da trur jeg nok at jeg går for en ny kam og en chip i første omgang vaffal så får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2008 vil denne passe på min 1.6? http://www.mjmautohaus.com/catalog/product_info.php?cPath=2_6_15_41_111_3854&info=Neuspeed_60.10.93_Camshaft_256&products_id=1218 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 sparer du noe mot å kjøpe i norge`? denne er vel til 2l uten at jeg vet om de er like. skulle bare ikke tro det. men du kan jo se her f.eks.. http://kmcams.com/product_info.php?cPath=22&products_id=185 dette er da fra norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2008 sparer du noe mot å kjøpe i norge? nei om jeg sparer noe veit jeg ikke... men skal bestille masse annet derifra... så da får jeg alt i en pakke liksom;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...