#1 Skrevet September 30, 2004 På stevne plassen til helga(2-3 Okt) ,for de som ikke har fått det med seg! Kan bli morro, jeg skal i alle fall ta meg en tur. http://www.fastlanecarshow.tk/ http://www.dbdragracing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2004 kanskje jeg skal ta meg en tur da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2004 tar meg nok en tur ditt ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2004 skal ditt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2004 Regner med jeg skal en tur jeg og....må opp å mobbe de riskokerene som prøvde seg på meg, på vei hjem fra streetmeet sist helg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Regner med jeg skal en tur jeg og....må opp å mobbe de riskokerene som prøvde seg på meg, på vei hjem fra streetmeet sist helg:D LOL, DET var tur det!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt LOL, DET var tur det!!!! OT:Hehe....han kammeraten min er klar som et egg for et nytt race han....han likte tydeligvis å leke med de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Regner med jeg skal en tur jeg og....må opp å mobbe de riskokerene som prøvde seg på meg, på vei hjem fra streetmeet sist helg:D Da stiller du kanskje ut også da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud Da stiller du kanskje ut også da eller? Nja...vet ikke om jeg gidder det...men jeg får se hva som skjer der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2004 Var en tur og kikket litt i dag ,mye lekkert! heftig anlegg i denne RS2`en bl.a: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...