#1 Skrevet April 1, 2008 Da er det bare og komme med bilene på treffet idag på Arenum klokken 19.00 for sosial velvære med VAG gjengen! Vi ses i kveld!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2008 jeg kommer sikkert jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2008 Jeg er nede i tresko land, så overaskende nok kan jeg ikke komme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 kommer jeg ja,,noen som trenger vagcom avlesning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 Dukker vel opp eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2008 Dukker vel opp eg også Gleder meg til Ninjaen kommer !! Ses etterpå Eivind!! THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2008 Hehe My name is Lee, Bruce Lee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2008 Kommer muligens eg også håper eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2008 Mulig jeg tar en tur med fruen sin nye bil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2008 tror nokk jeg dukker opp. men er litt i tvil når en vet hvilken dato det er: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...