#1 Skrevet April 1, 2008 Har et spørsmål går det på en eller annen måte å "kute" vekk litt på felgen slik at inpresset blir større skulle hatt 25 og ikke 15 som de jeg har på nå, høvle vekk ell noe,? ikke vet jeg:confused: og er dette dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2008 Du får jo ikke stort igjen av boss eller innfestning til bolter hvis ikke du får sveiset igjen hullene litt og frest nye seter til boltene. Tror du bør lete litt lenger etter andre felger evt. vinner i loto så du får for mange penger før du trår til med dette, for ikke å snakke om hvor umulig det er å få det godkjent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2008 trodde det gikk ann jeg mener jeg har leset det en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 men jeg skjønner hva du mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...