Luftinntak til orginal s2 fanger??

Anbefalte innlegg

Så et bilde av en s2 som hadde en gang, men det må ha vært egenprodusert, for jeg har lett i 2,5 år nå uten særlig med resultat.

Skal se om jeg ikke finner bildet..

 

Kanskje det er noen som er god på formstøping som kunne laget til oss? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så et bilde av en s2 som hadde en gang, men det må ha vært egenprodusert, for jeg har lett i 2,5 år nå uten særlig med resultat.

Skal se om jeg ikke finner bildet..

 

Kanskje det er noen som er god på formstøping som kunne laget til oss? :D

 

Hadde vært morro og sett det bildet:)

 

Ja jeg syntes noen kan ta på seg og støpe noen slike til oss;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro og sett det bildet:)

 

Ja jeg syntes noen kan ta på seg og støpe noen slike til oss;)

 

Jeg fant jeg fant!

Tror det kan bli ganske bra uten tåkelyset, få en god del lufttilførsel til bremsene. :D

 

Kjenner du noen støpere Eirik?

 

EDIT: noen som kjenner igjen denne klubb bilen, evt hvem som lagde den? : vinke :

 

Eyelidandairintakeforfoglight.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant jeg fant!

Tror det kan bli ganske bra uten tåkelyset, få en god del lufttilførsel til bremsene. :D

 

Kjenner du noen støpere Eirik?

 

EDIT: noen som kjenner igjen denne klubb bilen, evt hvem som lagde den? : vinke :

 

Eyelidandairintakeforfoglight.jpg

 

 

Se der ja, hadde vært tøft, men skulle hatt uten linselys da:)

 

Nei desverre, dårlig med støpere jeg kjenner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, hadde vært tøft, men skulle hatt uten linselys da:)

 

Nei desverre, dårlig med støpere jeg kjenner.

 

Ja, helt klart uten selve lyset i trakta. Mest mulig luft inn og ikke noe lys (som jeg aldri bruker uansett) som kan begrense megden luft :)

 

Skal høre med noen lokale helter når jeg kommer hjem neste gang å se hva de kan ordne for noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt klart uten selve lyset i trakta. Mest mulig luft inn og ikke noe lys (som jeg aldri bruker uansett) som kan begrense megden luft :)

 

Skal høre med noen lokale helter når jeg kommer hjem neste gang å se hva de kan ordne for noe ;)

 

Hadde vært tøft: ja : Skal høre litt rundt selv, eller så må man kjøpe ett sett til rs2 og modifisere det da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært tøft: ja : Skal høre litt rundt selv, eller så må man kjøpe ett sett til rs2 og modifisere det da...

 

ja, det er jo en mulighet. Men tenkte kanksje på å ta orginale tåkelys, ta av glasset, og sage og støpe litt for egenhånd der, og buruke glasset til slutt som en slags mal for hvor langt ut inntaket skal sitte da.

Men jeg er ikke så god på sånn kompostitt ting enda.

 

Eneste plusset er jo at man har riktig 'bue' og innfestningen på den plastikk delen da.

 

just a thought :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er jo en mulighet. Men tenkte kanksje på å ta orginale tåkelys, ta av glasset, og sage og støpe litt for egenhånd der, og buruke glasset til slutt som en slags mal for hvor langt ut inntaket skal sitte da.

Men jeg er ikke så god på sånn kompostitt ting enda.

 

Eneste plusset er jo at man har riktig 'bue' og innfestningen på den plastikk delen da.

 

just a thought :)

 

Akkurat det samme tenkte jeg på;) Har ikke peiling på støping og glassfiber men skal sjekke opp hvordan det gjøres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner han som lagde de, Daniell Rossi.

 

Her er oppskriften:

Han tok gips avstøpning av orginal lykta og brukte et fint formet shot glass til tåkelys og do rull til luft inntak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.