Anbefalte innlegg

Hei har en 92 mod audi 100 2,5 med en startsperre som fjusker.den er viselig inrettet slik at det er spesielt

når jeg venter på rødt lys eller skal ut i et kryss den stopper motoren : bh :

Har noen her opskrift på å fjerne startsperren eller kople den ut,den har herjet med meg i 5 år nå

og min tålmodighet er slutt :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har en 92 mod audi 100 2,5 med en startsperre som fjusker.den er viselig inrettet slik at det er spesielt

når jeg venter på rødt lys eller skal ut i et kryss den stopper motoren : bh :

Har noen her opskrift på å fjerne startsperren eller kople den ut,den har herjet med meg i 5 år nå

og min tålmodighet er slutt :evil:

Får ta det en gang til da. ;)

Prøvd å bytte sluttstykke på tenningslås? Er dette utslitt så kan dette påvirke en del ting. Min erfaring er inkludert startsperra. Hadde et mareritt med gti'n min. Startet omtrent når den selv ville. Til slutt oppdaget jeg at å løsne tilt'n på rattet og "riste" litt i dette så startet bilen med en gang. Var sluttstykket som var utslitt.

Og bare for å legge til. Det var startsperra som stoppet motoren før bytte av sluttstykke. Typisk at bilen startet og deretter stoppet etter 1-2 sek. med påfølgende feilmelding (startsperra) i ecu......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takk for nyttig svar,jeg har byttet tenningslås men ikke sluttstykke,får ta det ut å riste det og se hva som skjer,

det virker logisk det blinker i lampene i dashbordet og klikker vilt i releene håper det er der feilen er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takk for nyttig svar,jeg har byttet tenningslås men ikke sluttstykke,får ta det ut å riste det og se hva som skjer,

det virker logisk det blinker i lampene i dashbordet og klikker vilt i releene håper det er der feilen er.

Bare til info, det sluttstykket koster ett par 100-lapper. Bytt det. Høres ut som du har et problem der. Husk på at mesteparten av strømmen til bilen går gjennom det sluttstykket. Og kødde det, får du garantert trøbbel. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.