#1 Skrevet April 1, 2008 Til dere som kjører med orginal s2 frontfanger og har byttet til større ic, hva slags mål har dere på ic`ene? Skal bytte rs2 fangeren med orginalfanger og må ha meg ny ic, men vet ikke hvor stor jeg kan kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2008 Lurer litt på dette e å ja;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2008 så det blir seendes slik ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 Her er ett bilde av min uten fanger: Mål på cooler: 540*320*55 Er som den du ser på bildet ditt MED fanger! Men regn med å måtte kappe ut endel innvendig i fangern din for å få plass til en slik Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 Her er ett bilde av min uten fanger: Mål på cooler: 540*320*55 Er som den du ser på bildet ditt MED fanger! Men regn med å måtte kappe ut endel innvendig i fangern din for å få plass til en slik Mvh Er det deg jeg stjal bilde av ja:) Trenger nok ikke så stor ic på min, blir litt overkill men da vet jeg i allefall sånn ca hva som passer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...