#1 Skrevet April 1, 2008 Som tittelen sier, noen som har gjort dette før ? De er like RS2 speilene, men "føttene er litt anderledes". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2008 Ikke mange som har gjort det nei. KAn jeg kjøpe fot til RS2 og bruke her da? Blir dette bolt on imot døra ? Er vel endel som har satt på Rs2 speil på sine Audi Coupè r / S2 her ? hva må gjøres? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2008 På RS2 er det en adapter (metalldings) som holder foten til døra, men foten selges ikke løst, så da er du vel like langt? Det er nemlig foten som er laget for å passe mot dørene til Audi 80... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2008 Såpass ja, da var jeg like langt ! Den metalltingsen selges kanskje løst ? Vet ikke hvordan den er kontra den på porsche. Får dra innom vag imorgen å sjekke, eller om noen hadde hatt delesystemet her som kunne funnet bilde av speil til RS2 og delene og lagt ut et bilde hadde jeg vært takknemmelig. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2008 Her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2008 Supert, takk Foten er ganske anderledes ja.. skit. ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2008 Supert, takk Foten er ganske anderledes ja.. skit. ! så slike deler løst til salgs på ebay.de i går. har ikke linken her da jeg bladde gjennom mange sider. men tror jeg søkte på audi rs2. prøv det så finner du sikkert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2008 kan du ikke lage den metall plata da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2008 den metall plata? nr 10? har 2 av de liggende. Skulle bruke de på rs2 speilene, men har porsche speil så fikk ikke den adapter plata til å passe. Men porsche speilene passet limoen (B4) bra, plug and play med ledningsnettet når jeg kjøpte rs2 ledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2008 Mener det skal ligge en "how-to" om dette på http://www.nordicaudi.com Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...