#1 Skrevet April 1, 2008 Har kjøpt en 94 golf GTI 8V som hopper ut av gir når jeg rygger, og uler litt på 2. gir. Regner med det enkleste og billigeste er å bytte girkassen ? Så da lurer jeg på om denne girkassen er lik på noen andre motorer også, eller må jeg bruke fra Gti 8V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2008 Bump . . . . . . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2008 Girkasse fra golf 2 8v+16v passer, mulig du må byttte clutch for at de skal passe på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2008 Er helt ny clutch på den nå, så vil helst ha en girkasse som er lik den jeg har nå. er girkassen lik på 1.8 90hk fra 94 f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2008 Selve kassa passer nok på, men som Art nevner her vil jeg tro du må ha clutchlamell som passer til den nye kassa. Er ofte forskjell på splines. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2008 jeg har brukt kasse fra 1,6 liter 87 mod golf 2 på en 93 mod golf 3 passat uten å bytte clutch.. men den har 90mm flenser til drivaksling så velg en kasse fra en nyere golf 2 evt med 1,8l. passer rett på skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2008 Men er det noe forskjell på dem? Har GTI forsterka kasse eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2008 ikke forsterka kasse. men anna utveksling. så du vil få høyere turtall ved samme fart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2008 Aha! Det er jo et stort minus. Får se etter en 2.0 8V kassa da:) Takker til alle som har komt med info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...