#1 Skrevet April 1, 2008 Som tittel sier, hører jeg en rar (litt ujevn) suselyd etter at jeg har stoppet bilen. Dette er på en 1999 A4 1.8Tq med klima. Når jeg tar opp panseret høres det ut som om lyden kommer fra under pollenfilteret, dvs. i bakkant av torpedoveggen. Virker som om det kan ha noe med klimaanlegget å gjøre. Noen som har veit hva dette kan skyldes, og ev. om det er noe feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=720291post720291 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2008 Takk for svar. Prøvde å søke rundt, men fant ikke noe på det. Dvs. at det er helt normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2008 Normalt ja.. Kjører du uten AC på (ECO modus) og stopper igjen blir det ingen sus i dus..!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2009 Puh, fint å vite at det ikke er noe feil. Hørte den lyden idag selv. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...