Hvilken type parklyspære i UrS4 lykt?

Anbefalte innlegg

Har prøvd å søke litt her, men fant ikke noe om det her inne?

Noen som vet hva slags type/betegnelsen,på parkpærene som sitter i hovedlykten på UrS4 lykten?

Takk for svar =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel T5 wedge sokkel hvis jeg ikke tar feil? : klø :

4f586b6d586f56626273585779435776725377-1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.Takker =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg tok opp lykta mi var det vanlig sokkel (type rund) på den ene lykta og W5W på den andre... :S Go figure.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min satt det 5w pærer med BA9s sokkel. Dvs. slike:

la-3w_dj-light.jpg

Hvis du derimot kjøper nye lamper på Møller (eller andre steder) så kommer de med w5w parkpærer som Tommy har bilde av over her.

Men soklene går om hverandre inne i lykta. Jeg byttet til w5w sokkel på min for å kunne bruke et bredere utvalg av xenonmatchpærer. Utvalget er mildt sagt elendig med BA9s. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har BA9s på Nazze, men vet at A6'en i hvertfall har wedge! Det er også wedge på cabben siden den er noe nyere, men der er allikevel skiltlyset BA9s.. Skal ikke være enkelt gitt! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss,så mye forskjellige erfaringer fra bil til bil da =/

Regner med at sokkelene er forskjellige hvis man har BA9s eller W5W pærene da?

Har ikke fått de nye lyktene mine enda,så jeg vet faktisk ikke hvordan sokkelene ser ut? Trodde det var kun en type pære, men der tok jeg feil =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som kalles 'Wedge' her, er nok T10:

BA(Bajonett)9(9mm dia)s(singel pol)

T(?)10(størrelse, 10mm), dermed W5W=Wedge, 5W, den siste W'en er jeg litt usikker på, men kan være kun wattangivelsen..

Litt oversikt her også:http://www.ledshoponline.com/automotive_dashboard_bulb.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.