#1 Skrevet April 2, 2008 Hei:) Har en venninne som er eier av en mørke grønn audi 80 cab og hun trenger litt inspirasjon, så derfor oppretter jeg denne tråden hvor jeg håper på bilder av pene/styla audi 80 cab biler:) Så hvis du har noen bilder eller litt ideèr til så del det med meg og folket i denne tråden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2008 Dette er vell bilen til en paa forumet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2008 Dette er vel også en på forumet sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2008 Se her ja:) Dette er pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2008 Liker fargen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2008 Her er et par.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2008 Min gamle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2008 Mye gromt her men lufter alikevel litt mer liv i denne tråden:) Noen flere bilder av slike biler som er blitt gjort litt arbeid med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2008 Gamle bilen til en kompis av meg. Bygde opp igjen denne bilen da det var en skade på den, satte på A4 front , litt jobb men helheten ble jo rett og slett "bærre lækkert" anlegget baki ble ikke så helt dårlig heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2008 Den var rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2008 Rått med 80 Cab:) Savner min gamle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...