#26 Skrevet April 30, 2008 føles som det meste på min er rundt 70% nå.. er såå mye som må gjøres Er bare å hive seg rundt vettu;) Når blir det oppmøte på Rognan da? Rema 1000 som i fjor? 1130? Tror Rema passer bra ja, funket fint ifjor. 1130 er vel et bra utgangspunkt, var vel ca. da vi møttes ifjor også Noen som vet om det er snøfritt over misvær? Der må det være snøfritt nå, var nesten ikke snø da jeg var i Beiarn for snart 5uker siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 30, 2008 Der må det være snøfritt nå, var nesten ikke snø da jeg var i Beiarn for snart 5uker siden:) Ja men da e bra:) Så da bi da halv 12 på rognan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 30, 2008 Vi tar med klubbgrillen, så hvis noen kunne tatt med grillkull og eventuellt det man vil grille/spise så hadde det vært supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 30, 2008 Sånn! Da var bilen nyvaska og blank å fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 30, 2008 Kan bekrefte at det er snøfritt. Tørt og fint heile veien. Se opp for elg og rein. Ses i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 30, 2008 Hiver meg med selv om bilen er langt fra ferdig, overlever nok =) Bjørn: Kan du ta med 4 stk audi klistermerker til meg? =) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 30, 2008 Bjørn: Kan du ta med 4 stk audi klistermerker til meg? =) Will do:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 30, 2008 Bjørn:Tar du med et par klubbmerker til meg også hvis du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 30, 2008 Bjørn:Tar du med et par klubbmerker til meg også hvis du har? Har en passelig bunke liggende i bilen, så regner med det blir nok til alle som trenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 1, 2008 Takk for idag. Meget trivelig med såpass godt oppmøte og suverent vær. Jeg vil tro det blir enda bedre oppmøte til neste år. Mange som skulle vært der, som ikke hadde mulighet. Bjørn få ut noe bilder da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 1, 2008 Jeg er med til neste år.. garantert! Ja Bjørn! Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 1, 2008 Var en trivelig tur ja Skal se om jeg også får lagt ut noen bilder etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 1, 2008 Ja takk for en hyggelig tur:) Legger ut bildene jeg tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 1, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 1, 2008 Takk for laget folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 1, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 1, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 1, 2008 Beklager at bildekvaliteten ikke ble bedre, men til neste gang har jeg speilrefleks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 1, 2008 takk for laget folkens. var en fin tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 1, 2008 noen flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 1, 2008 Grattis gutter (og jenter?) Så ut som det var koserlig der... Egen klubbgrill er geinalt da;) Bjørn: Var det den hengeren som du skulle male? Hvis det var det, så ble den ikke fin, men søt...Haha:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 1, 2008 Flotte bilder. Ikke noe i veien med verken apparat eller knipsinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 2, 2008 Ble ikke så mange bilder ettersom jeg var mer opptatt med å styre unne fosser i tuneller og å bli solbrent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 2, 2008 et par til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 2, 2008 noen fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...