#51 Skrevet Mai 2, 2008 kommer en liten mislykket videosnutt her så snart youtube er ferdig å behandle den ikke så lett å filme når man sitter alene i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 2, 2008 God sort d dær per Skal prøve å få ut mine bilder i løpet av dagen =) Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 2, 2008 Bjørn: Var det den hengeren som du skulle male? Hvis det var det, så ble den ikke fin, men søt...Haha:D Jeg syntes den hengeren passa perfekt til audien til Bård.. Noe han ikke var helt enig i : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 2, 2008 Og så har jeg noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 2, 2008 Vel framme på grillplassen Bjørn i vanlig positur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 2, 2008 Når Bård ikke vil kjøre med hengeren tilbake til Bodø, og strømmen ikke passer på LT'en, så gjør vi sånn: Og vi var enige om at alle hadde hatt en fin dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 2, 2008 Framme ved Grillplassen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 2, 2008 Litt random bilder =) Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 2, 2008 Takk for en hyggelig tur,trivelig folk ,go mat og ikke minst fint vær:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 2, 2008 Flott dag! Takk for laget, er vell selvsagt å gjennta suksessen neste år? Fine bilder ble det også! Har forresten fått klistremerkene på begge passatene mine + svigerfar sin også! Bare skiltplatene igjen når dem kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 2, 2008 takk for laget folkens! utrolig flott utflukt i kjææmpevær! jeg er med neste gang og, garantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 3, 2008 Var god d stemning og supert vær, gleder meg til neste treff på mo:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 4, 2008 Takk for laget gutter og jenter. Ble ikke noen bilder fra meg, men måtte filme Bjørn da han kjørte fra Fauske. Han ble litt stresset da vi var på etterskudd til Rognan. Hva er vel mer naturlig enn å finne rett musikk... Jeg ble sjokkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 4, 2008 Takk for laget gutter og jenter. Ble ikke noen bilder fra meg, men måtte filme Bjørn da han kjørte fra Fauske. Han ble litt stresset da vi var på etterskudd til Rognan. Hva er vel mer naturlig enn å finne rett musikk... Jeg ble sjokkert... Jesus-sending på P1:tilber:: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 4, 2008 halleluja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 4, 2008 HAHAHA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 4, 2008 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...