#1 Skrevet April 2, 2008 Noen som har bilder av montering av 380hk kit turbonetics turbo?! Tar gjerne i mot tips til gode løsninger av vann tur-/retur rør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2008 netics er ikke vann av kjølt. så du slipper å tenke på det problemme Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2008 nettopp.. derfor må jeg feks blokke de orginale vannrørene til turbo, og tar gjerne i mot gode tips til hva som kan brukes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2008 nettopp.. derfor må jeg feks blokke de orginale vannrørene til turbo, og tar gjerne i mot gode tips til hva som kan brukes.. rørleggerne har fine blind plugger til det, bare å skru på, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2008 takker for det tipset.. Tenkte kanskje jeg skulle prøve å bruke den nippelen som sitter skrudd inn på org. turbo.. Feks sveise den igjen, også skru den på nipplen på vannrøret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2008 Hva har folket gjort med disse 2 slangene (merket med rødt) som gikk inn på den orginale ladeluftslangen mellom turbo og luftmassemåler?! Den nedre går ned på org dumpventil, og den øvre går inn på toppen mener jeg.. Kan disse bare gå rett i friluft? Eller bør de felles inn i den nye ladeluftslangen?! Tips og bilder mottass gjerne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2008 den øverste slangen/røret på bildet ser ut som åndinga til motoren din og den kan bare stå i friluft, evt sett på en catchtank. den nederste er vel returen til dumpen din og den må du ha inn på slangen mellom turbo og lmm for at den skal gå som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2008 det er vell ganske viktig at slangen mellom turbo og lmm er tett, slik at den ikke trekker falsk luft.. så hva er beste løsning for å få returen til dumpventilen inn på den nye slangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2008 det er vell ganske viktig at slangen mellom turbo og lmm er tett, slik at den ikke trekker falsk luft.. så hva er beste løsning for å få returen til dumpventilen inn på den nye slangen? det må være tett ja, du kan f.eks bruke en slik slange eller lignende ett sted mellom turbo og lmm: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2008 Noen andre? Mener jeg har sett et bilde et sted på forumet her, hvor den slangen har blitt skjøtet inn på den nye ladeluft slangen?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2008 Er vell flere som har vært borti / gjort slikt på bilen sin?! Skulle gjerne hatt på plass turbo i morra, så kom gjerne med forslag til enkel løsning og evt bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2008 oljeåndinga kan du jo kjøre ut i friluft til du får deg en catch tank! jeg har et silikonbend før et stålrør som er sveisa en stuss på som resirken er kobla til!.. så følger LMM og filter!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2008 Slik har jeg gjort det. men dette går jo ikke med ditt oppsett i og med du skal kjøre org manifold??? Men setter det som ett eksempel på hvordan det kan gjøres. Angående oljeåndinga ville ikke jeg hatt den ut der ivertfall. skummelt vist det skummer litt oljedråper på eksosen..Da er det full fyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...