#1 Skrevet April 2, 2008 Har en passat 3bg som jeg skulle skifte pærer på i dag. Men er jo helt sykt trangt så kommer ikke til. Må man demontere frontfanger og selve lyktene for å bytte pærer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2008 Har en passat 3bg som jeg skulle skifte pærer på i dag. Men er jo helt sykt trangt så kommer ikke til. Må man demontere frontfanger og selve lyktene for å bytte pærer?? Hvis det er din bil i avataren så ser jeg du ikke har org. xenon-lykter. Har selv en `03 Passat med org. xenon å det er det helsike å skifte parklys,langlys å blinklys-pærer. Hovedlys-pærer er sikkert like ille.........vet at på biler med org. xenonlykter så må man av med fanger å lykter for å bytte pærene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2008 Kommer vel også litt ann på hvilken pærer man skal skifte, men ja. I værste fall må man demontere MYE. Veit du om luka i innerskjermen? Kommer til noen pærer der mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2008 er bare å ta bort noen deksel i motor-rommet, ingen problem da å bytte pærer.. har selv gjor dette på min 2002 mod. Si ifra hvis du evt. trenger bilde til "how to do it " edit: trenger ikke å ta av fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2008 er bare å ta bort noen deksel i motor-rommet, ingen problem da å bytte pærer..har selv gjor dette på min 2002 mod. Si ifra hvis du evt. trenger bilde til "how to do it " edit: trenger ikke å ta av fanger Det var godt å høre Vil gjerne har bilder hvis du har liggende Mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2008 skal ta noen bilder å legge inn i ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2008 Det er ikke slik at man enkelt kan ta ut lykta da? På Mondien min er det bare to "splinter" jeg drar ut så er lykta til å dra ut. Tar kortere tid det enn å fikle nedi motorrommet, genialt! På Voyageren er det også slik at man skrur ut lykta for å skifte pærer. Rart om man skal måtte demontere hele fronten for å skifte pære, kan da ikke være SÅ klønete produsert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2008 Det er ikke slik at man enkelt kan ta ut lykta da? På Mondien min er det bare to "splinter" jeg drar ut så er lykta til å dra ut. Tar kortere tid det enn å fikle nedi motorrommet, genialt! På Voyageren er det også slik at man skrur ut lykta for å skifte pærer. Rart om man skal måtte demontere hele fronten for å skifte pære, kan da ikke være SÅ klønete produsert? Joda av med fangeren må du iallefall om bilen har xenon lamper. Har gjort det et par ganger selv og er en rimelig grei opperasjon, men det tar jo litt tid da;) Klønete laget? JA! Hvordan det er med vanlige lamper vet ikke jeg. FInnes en how to om bilen har xenon lamper her en vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2008 nå lastes bildene opp på photobucket å blir lagt ut snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2008 Bytte av parklys på Passat 2002. og evt andre lys... Er to klips på siden av dette plast-lokke, et oppe og nede, rett "under" det grønne lokket.. Slik ser klipsene ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2008 Så er det bare å ta lokket for å komme til pærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 4, 2008 På den andre siden ser det slik ut.. To lokk med skruer under.. ' Ta av lokkene, to skruer (stjerne) skru disse, så er dette løst, å klart til å ta av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 4, 2008 lik ser klipset ut for denne... Rykk rett opp.. Så plastikken til luftingen.. Tre stjerne-skruer hær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 4, 2008 Slik ser de ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 4, 2008 Denne sitter litt hardt fast (oppe til venstre) Rykkes av.. Denne kan deles dær det er "plast-krølle-ting".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2008 Slik nå skal det være lettere å komme til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2008 Ser at bildene er litt store.. Men håper dette hjelper... Mer dere lurte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 4, 2008 Har bilen din originale xenonlykter den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 4, 2008 ja har orginal xenon, med orginal bi-xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 14, 2009 Drar oppgjenn denne jeg... Står her nå med alt demontert, så jeg kommer til pæren, men er fortsat jæv*** trangt... Med fare for å virke komplett tilbakestående så spørr jeg om hvordan jeg får ut pæren? Skal jeg bare dra? Vri den? Får vridd den bittelitt, men ikke noe nevneverdig, og den sitter fortsatt like godt fast... Håper på kjapt svar, da jeg står inne på jobben med alt demontert nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 13, 2009 Noen som vet hvordan dette gjøres på Passat 3C/B6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 15, 2009 Hvordan skal man komme til på nærlyset? jeg har org xenon der, men det sitter jo helt yterst. noen som veit? gjerne med bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 15, 2009 ut med lampa. for du må skru opp dekslene bak på lampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 5, 2010 På 3BG med halogen, hvordan får en parklyspæra ut, dra eller vri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 9, 2010 På 3BG med halogen, hvordan får en parklyspæra ut, dra eller vri? Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...