Hvordan tar folk av (gir)kassene sine alene?

Anbefalte innlegg

sjekk mastersylinderen og..begge mine var ødelagte...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og den sitter? veit jeg er litt fjærn altså men, sånn erre hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

masteren er den som sitter på pedalen..den som sitter på torpedoveggen...får bremsevæse fra bremsevæskebeholderen den og...ingen skam å spørre,sånn en blir klok på ting=o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleier bare å løfte opp kassa med den ene handa, mens jeg skrur inn skruene med den andre handa jeg: smil :

Neida, er slit det der, men er du virkelig sikker på du har fått lufta godt nok da? må holde på litt for å få lufta clutch skikkelig serru:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er optimist altså :P

har ikke begynt å lufte engang hehe, må nesten fikse den dumme lekkasjen først, og den var ikke der før, hmm hva faen? er det merkeligste, finner ikke hvor det lekker heller! Makan til møkk! det er rett over girkassa et sted også for det kommer bremsevæske ned 3 steder på girkassa lengst framme, men jeg skal ta og skjekke den masteren imorra (idag) for lekkasjer, selv om det var vel litt rart at den plutselig begynte å lekke når den bare har stått på bukk!? bah......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kikka jeg litt på den slavesylinderen og jeg tror og håper at det er den som har forårsaka lekkasjen, virker som om den lekker inn i clutchhuset derfor kom det bremsevæske lengst framme på girkassa. Tror det er pakningen på stemplet som er gåen, forresten så skal vel det stemplet stå inni "huset" av seg selv eller? Detter jo bare ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kikka jeg litt på den slavesylinderen og jeg tror og håper at det er den som har forårsaka lekkasjen, virker som om den lekker inn i clutchhuset derfor kom det bremsevæske lengst framme på girkassa. Tror det er pakningen på stemplet som er gåen, forresten så skal vel det stemplet stå inni "huset" av seg selv eller? Detter jo bare ut....

Stempelet skal sitte fast ja...er nok bare å bytte sylinder så blir det nok bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være en låsering som holder stempelet inne så er nok denne som mangler, forårsaker at stempelet kommer for langt ut og drar med seg væske...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.