#1 Skrevet April 2, 2008 Hallo folkens. Er det lagt ut noen liste på dette? hadde vært kjekt og vite hvis dette er nødvendig for og delta på kjøringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2008 Hallo folkens. Er det lagt ut noen liste på dette? hadde vært kjekt og vite hvis dette er nødvendig for og delta på kjøringen? Tror ikke man trenger melde seg på annet enn ved oppmøte, betale, delta på førermøte Har iallfall ikke vært sånn på de siste hovedtreffene jeg har vært med på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2008 Ta med Golfen , betal penger tut og kjør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2008 Det er blir feeeeett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2008 Hei. Tenker du på Trackday ved ACR 31mai? Er ikke helt oppdatert på alle treff ser du, for det jeg vet kan det være et lokaltreff i traktene langt sør i landet som arrangerer noe ved samme navn:) OM det skulle være ved ACR du mente, vil jeg be deg sende en mail til Nilsskog@Ranagatebil.com for påmelding. Ytterligere info : http://www.ranagatebil.com Mvh Ben Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2008 Ta med Golfen , betal penger tut og kjør.. AiAi!!!! gleder meg. venter bare på diffen min så er jeg klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...