#1 Skrevet April 2, 2008 Heisann!! Da nærmer sommern seg med stormskritt og jeg er på jakt etter felger til bilen. det jeg ser etter er felgpakker i str 20"-22" noen som har noen forslag? kan godt photoshoppe et eller annet hvis dere har lyst. og prisklasse er i ikkealtfordyrtklassen da jeg antageligvis har noen andre felger som skal på ettervært. på forhånd takk Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2008 Heisann!! Da nærmer sommern seg med stormskritt og jeg er på jakt etter felger til bilen. det jeg ser etter er felgpakker i str 20"-22" noen som har noen forslag? kan godt photoshoppe et eller annet hvis dere har lyst. og prisklasse er i ikkealtfordyrtklassen da jeg antageligvis har noen andre felger som skal på ettervært. på forhånd takk Mvh Lars Moe 10x22 ET40 med 245/30 22 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2008 hehe tenkte litt mer på åssen felger da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2008 Mine orginale A8 tilvalgsfelger? 9x20" se kjøp og salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2008 hehe tenkte litt mer på åssen felger da.. Du får 5000 felgdesign, søk på nettet og velg selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...