Ettermontere aircondition i en -94 Golf, er det mulig ?

Anbefalte innlegg

Vet man ikke så spør man har jeg lært ! Altså; jeg vurdere en 1994-modell Golf GL 1,9 TDK Variant, og lurte på om det er mulig å få inn noen aircondition i den ? Noen vil sikkert le av spørsmålet men jeg vet altså ikke (kan ikke). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke kan det selv, vil jeg absolutt ikke anbefale deg å vurdere å sette det bort iaffal. DYRT! :D Blir en del som må byttes, og en del timer som kommer til å gå med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søstra mi kjøpte nettopp Transporter og sjekka rundt hvor mye det kosta for å få montert man. klima... Det kosta 20000,- ferdig montert, og det gikk hun for.

 

AC er behagelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å få ettermontert uoriginalt AC-anlegg, disse er da noe enklere enn å bygge om til enten manuell AC eller Climatronic. Den siste har jeg hørt om et par stykker som har bygd om til, men det er visst en vanskelighetsgrad uten sidestykke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det går an å få ettermontert uoriginalt AC-anlegg, disse er da noe enklere enn å bygge om til enten manuell AC eller Climatronic. Den siste har jeg hørt om et par stykker som har bygd om til, men det er visst en vanskelighetsgrad uten sidestykke.

 

På Polo forumet i england var det en som fjernet A/C anlegget og alle dets komponenter på en polo 6N (likt anlegg som golf 3) og det var ca 60kg med "dritt"....

Vil neppe lønne seg å etter montere ett orginalt A/C anlegg men har vært snakk om på forumet her at ett firma gjør slikt for 10-20000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.