#1 Skrevet September 30, 2004 Har nettopp fått meg digitalt kamera og måtte dermed leke meg litt..hehe. Tok noen bilden av Passaten.. Sikkert mye å lære men... anyway.. slenger de ut jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2004 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2004 mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2004 og siste..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2004 Åssen kamera kjøpte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2004 Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud Åssen kamera kjøpte du? Kjøpte Canon Ixus med 3.2 mega pixels.. Er fornøyd jeg til mitt bruk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2004 Kan ikke helt huske å ha sett bilen på lokal treff/møte?? Eller misser jeg helt nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2004 Må si igjen at du har kule felger. Si meg en ting. Du kjørte ikke fra bergen til Oslo bare for å være med på Oslo Lokallag sitt første treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2004 Stemmer har ikke vært på lokaltreff her i Bergen enda:( Men kommer neste gang!!!! Når er neste forresten? Og nope kjørte ikke til Oslo for treffet.. Det var tilfeldig.. Var der i sammenheng med jobben:) Og da måtte jeg svippe innom så klart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2004 Skjerpings gutt, hehe!! Neste blir nok ved Arenum 5.okt kl 1900.. Kommer på lokal siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2004 Tøffe bilder av en knall bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2004 Takk takk:) Og Øystein: Skjerpings skal bli..hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2004 OT: får vel kanskje komme meg på et lokallags møte jeg og.... vært medlem såpass lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 2, 2004 Kjempefine bilder av bilen. Bilen er jo strøken. Kjempebra med grillen og de nye lyktene. Felgene er og kjempetøffe!! En clean og fin stil! Kjempebra!! Nå må jeg og handle..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2004 PEN bil... fortjener kansje et senkesett??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2004 Takker.. Den har orginalt sportunderstell nå.. er vel litt senka da, men har tenkt tanken ja på senkesett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 3, 2004 Mange kommentarer til bilen her (for all del, det er jo en fin bil!) men ingen kommentarer til bildene! Den største feilen du har gjort etter mitt syn er at bilen står i skyggen samtidig som det er sol i bakgrunnen. Dermed så er det vanskelig å se detaljer, fordi motivet blir mørklagt og bakgrunnen stjeler oppmerksomhet. Herregud, høres ut som jeg har peiling på foto jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 3, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Mange kommentarer til bilen her (for all del, det er jo en fin bil!) men ingen kommentarer til bildene! Den største feilen du har gjort etter mitt syn er at bilen står i skyggen samtidig som det er sol i bakgrunnen. Dermed så er det vanskelig å se detaljer, fordi motivet blir mørklagt og bakgrunnen stjeler oppmerksomhet. Herregud, høres ut som jeg har peiling på foto jo! Okey:) takk for tilbakemelding for jeg har ingen peiling på foto.. Så har nok mye å lære der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...